Skrivunder.com

BYGG UPP PARKLEKEN I PETERS PARK!

BYGG UPP PARKLEKEN I PETERS PARK! / Uppdateringar / Ingen parklek 2021 - vi vill höra din åsikt! / Kommentarer


Gäst

#1

2021-02-07 19:27

Mötesplats för barn och föräldrar. Tryggt och skojigt för olika åldrar. Befrämja utelek. Då mina barn nu är stora är det svårt att uttala mig. Det får nuvarande aktiva föräldrar göra.

Gäst

#2

2021-02-08 12:34

Hej! Korvgrillning vore trevligt, lika så odlingslådor!

Gäst

#3

2021-02-09 11:49

Tycker att det ska finnas ett litet fik så man kan få en koppkaffe,en glass, en korv m.m. Toni

Gäst

#4

2021-02-10 18:16

Lokal där man kan gå in och värma sig och låna toaletter (iaf efter corona).