Bota ALS Kampen går vidare
Kontakta namninsamlingens skapare
Min lillebror ligger nu uppkopplad efter hjärtstillestånd nu inatt, han fick sin diagnos i januari och nu är hoppet ute....snälla vi måste kämpa mot detta !ingen ska behöva gå igenom det här den är enligt läkaren den svåraste av våra neuro sjukdomar! Plågsammars sjukdom finns ej
Det känns som passiv dödshjälp från läkarhåll genom att enbart erbjudas hjälp med medicin o hjälpmedel för att dö så bekvämt som möjligt.
Re:
Min lillebror somnade in idag i denna vidriga obarmhärtiga sjukdom en bulbär sort.
Re: re
Jag har försökt läsa alla meddelanden från er. Tyvärr har jag inte hunnit med alla men det kommer jag att göra. Jag lovar dig vem du än är att jag inte tänker ge upp förrän ALS- drabbade blir hörda om jag så skall stupa på kuppen.
Jag beklagar verkligen din förlust och jag hoppas att du finner krafter att gå vidare.
Med varma hälsningar Monica Salomonsson
petitionsskapere
Undertecknad är själv sjuksköterska sedan 40 år o i vår legitimation står inskrivet;att kan vi inte bota så skall vi lindra.Hoppas innerligt att forskningen hittar bot för ALS.
Läste en insändare av en ALS sjuk man i Borås Tidning. Har arbetat som personlig assistent hos en ALS sjuk kvinna och sett det lidande denna grymma sjukdom åsamkar drabbade och anhöriga
| This discussion has been closed. |
och kände att om det finns något som kan hjälpa så vill man bara prova.