Ang regeringens skydd av samhällsfarliga terrorister.
Kontakta namninsamlingens skapare
Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Ang regeringens skydd av samhällsfarliga terrorister..
|
Gäst |
#12016-06-07 21:19Jag anser att svenska politiker och myndigheter på alla sätt ska motverka och försvåra för terrorister att utföra sina dåd och inte på något sätt skydda dem från sina rättmätiga straff. När de utför terrordåd utsätts alla i deras närhet för ett extremt övervåld som drabbar gamla, unga, kvinnor, barn och i de allra flesta fall oskyldiga civila människor. De har därmed visat ett sådant förakt för livet och andra människors rättigheter att de därmed förverkat sina egna mänskliga rättigheter! |
|
| |
|
Gäst |
#22016-06-07 22:57Fullständigt omöjligt att skydda terrorister |
|
| |
|
Gäst |
#32016-06-08 06:37Jag vill ha tillbaka vårt land, vi ska inte skydda jihadister och mördare och offra det svenska folket som det görs idag. Avgå Stefan Lövfen |
|
| |
|
Gäst |
#42016-06-08 07:01Säpos flathet i extremt farliga situationer. |
|
| |
|
Gäst |
#52016-06-08 07:10För jag tycker inte man skall kunna döda människor och komma undan sitt straff genom att komma till Sverige! |
|
| |
|
Gäst |
#62016-06-08 07:10Därför att Daeshsympatisörer ska jagas och fångas in oavsett om de riskerar dödsstraff! |
|
| |
|
Gäst |
#72016-06-08 08:12Självklart ska inte terrorister ha en frizon här och få skydd |
|
| |
|
Gäst |
#82016-06-08 08:33Att mänskliga rättigheter skall ge mördare och kriminella individer som IS anhängare rätten att vistas i Sverige och utgöra hot för Sverige är ofattbart. |
|
| |
|
Gäst |
#92016-06-08 08:35Jag skrev på därför att dom som styr Sverige "regeringen" är totalt inkompitent att leda detta land. |
|
| |
|
Gäst |
#102016-06-08 09:12sveriges regering är värdelös |
|
| |
|
Gäst |
#112016-06-08 09:17Regering inkl. Säpo begår ett brott som sätter folkets och samhällets för stora risker och dålig säkerhet. Tids nog när människor drabbats hårt och samhällets trygghetslinor helt satts ur spel och onda krafter styr vårt sätt att "övereva" förstår vi brottet. Men det måste ju alltid drabba människor HÅRT innan något verlligen görs och då är det absolut försent |
|
| |
|
Gäst |
#122016-06-08 09:19Samhällsfarliga personers identitet får ALDRIG undanhållas landets medborgare. Vi MÅSTE få möjlighet att skydda oss mot hot, och detta går inte om vi inte får den information som finns. |
|
| |
|
Gäst |
#132016-06-08 10:11Det är sjukt att vi ska skydda folk som har gjort fruktansvärda handlingar och som inte tillhör Sveriges land medans vi inte ska skydda våra egna som byggt upp landet. |
|
| |
|
Gäst |
#142016-06-08 10:41Skrev på denna petition för att visa på det vidriga vanvett som pågår. När korrupta politiker sålt ut vårt Land (Vad avhandlas eg på Bilderbergmötena? Har folk förstått innebörden i FN:s Agenda 2030?) till den Globala Makt-och finanseliten. Folk måste få upp ögonen mer för det Landsförräderi som pågår! |
|
| |
|
Gäst |
#152016-06-08 11:26Det är helt sjukt i sverige nu |
|
| |
|
Gäst |
#162016-06-08 12:05Livsavgörande! |
|
| |
|
Gäst |
#172016-06-08 12:53För Sverige går åt helvete om inget görs o avsätta denna regeringen som är |
|
| |
|
Gäst |
#182016-06-08 12:57Det strider mot allt vad som kan betäknas sunt förnut och folkrätt att tillåta detta fortgå! |
|
| |
|
Gäst |
#192016-06-08 15:43Det är väl uppenbart att Svenskarna som betalar skatt och håller landet på fötter är viktigare än terroristers säkerhet en terrorist har själva valt dödens väg men det har inte vi och då skall man inte ta hänsyn till terroristens bästa. |
|
| |
|
Gäst |
#202016-06-08 18:10Dessa har inget människovärde det är förbrukat, vad som händer med dom när de skickas hem är fullständigt egalt |
|
| |
|
Gäst |
#212016-06-08 18:40Jag tycker det är skrämmande! |
|
| |
|
Gäst |
#222016-06-10 08:49Jag saknar 70/80 och 90-talet. Då kunde män och kvinnor umgås utan konstigheter! OCH vara ute på kvällarna!! |
|
| |
|
Gäst |
#232016-06-11 07:01Otroligt... Vi är mer än naiva -vilket tydligen är det finaste man kan vara i Sverige. Vi är fullkomliga idioter! |
|
| |
|
Gäst |
#242016-06-11 08:30Underskriften borde inte kräva någon kommentar eller förklaring. Jag vill inte att vi importerar människor som med glädje och stolthet begår folkmord på en civil befolkning. |
|
| |
|
Gäst |
#252016-06-13 08:51Ja varför... hjälper det när politikerna är helt döva för vad vi skattebetalare säger:)? |
|
| |
|
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.