Läkemedelsverkets rätt att förbjuda örter som använts för hälsan?


Gäst

#26

2014-02-02 21:38

Förmyndar Sverige . Men dom vill gärna tvinga folket att vaccinera sig mot fågel influensan , Fuck Them !
gäst

#27 Re:

2014-02-02 21:44

#25: Faidros62 -

Det handlar om att du inte ska kunna köpa örten hos någon etablerad odlare tillverkare eller försäljare om du inte registrerar den. Jag arbetar som fytoterapeut och ser redan att sortimentet av välkända örter stadigt minskar


Gäst

#28

2014-02-02 22:02

Självklart ska INTE Läkemedelsverket ha rätt till att bestämma över min frihet att välja örter!!

Gäst

#29

2014-02-02 22:14

Hur galet kan det bli? Finns det inget förnuft kvar hos de styrande i detta land??????

Gäst

#30

2014-02-02 23:05

Valfrihet och ansvarfrihet är självklara val i frågor som dessa.
Vem eller vilka har rätt att säga till mig att jag inte får ta del av detta om jag vill?!
Institutioner som dessa har visat vad fel de haft tidigare, och detta är att utöva maktmissbruk ingenting annat!
Fammonitha

#31 Re:

2014-02-02 23:07

#1: -

Instämmer det är för  djävligt min man levde trots allt några år längre med sin canser då han fick örter samt heeling


Gäst

#32

2014-02-03 01:17

Sedan urminnes tider har det alltid använts läkemedelsörter. Varför de helt plötsligt skulle vara skadliga kanske läkemedelsindustrin med mutat anhang kan svara på. :-(

Gäst

#33

2014-02-03 04:30

Tycker det är löjlig av dom att försöka förbjuda friskhet i natur

Gäst

#34

2014-02-03 04:50

Så här gjorde dom med glucosamin när det fanns som naturmedel bara för det var BRA. och så la dom till lite kemikalier.....

Gäst

#35

2014-02-03 06:20

Säger bara vart tar Sverige vägen?? Värre och värre blir det,allt det som e bra plockar de bort mer och mer,örter,homeopatmediciner mm.mm.och folk blir bara sjukare och sjukare!!! Lär av andra länder Sverige och samarbeta!!

Gäst

#36

2014-02-03 06:24