Maria Larsson !! (KD) Vårt Krav Din Omedelbara Avgång!


Gäst

#1

2013-12-27 13:56

Jag känner mig oerhört upprörd över att en politiker som är barn- och äldreminister vägrar ta sitt ansvar. Om vi inte kan lita på våra politiker vart ska man vända sig då??

Gäst

#2

2013-12-27 14:07

Hon ger tomma löften sen ber hon om ursäkt och lovar ersättning som inte många får maria larsson ska bort

Gäst

#3

2013-12-27 14:56

Min plikt att uttrycka min missbelåtenhet mot Maria Larsson.

Gäst

#4

2013-12-28 05:28

Maria Larsson borde skämmas!Avgå med någorlunda värdighet i behåll!

Gäst

#5

2013-12-28 08:17

Maria Larsson har tydligen inte förstått att det
är inte bara att lyfta en fet lön som menister utan också ta ansvar för de politiska uppdrag som
hon har åtagit sig, vilket hon inte har, därför
bör hon avgå från sina uppdrag.

Gäst

#6

2013-12-28 08:50

Skäms...

Gäst

#7

2013-12-28 10:20

När man som minister har fått ett förtroendeuppdrag, så borde man ta det uppdraget på allra största allvar och göra allt som står i ens makt för att infria sina löften. Som barn- och äldreminister ska Maria Larsson ge röst åt de mest sårbara i samhället. Hittills har de löften Maria Larsson gott ut med, att värna om våra barn och gamla inte visat på någon som helst trovärdighet hos henne. Därför är det dags för henne att lämna över stafettpinnen till någon som klarar av att ge röst åt de som inte har en egen röst.

Gäst

#8

2013-12-28 15:05

Jag tycker att Maria Larsson ska avgå på grund av att hon som barn o äldreminister accepterar våldtäckt misshandel och allt vad det medför i livet så länge det inte är av allvarlig art vi kan inte ha en minister med den makten i sverige sen är det ju många som får nej av ERN och det är åter en våldtäckt av henne o staten så ursäkten vi fick var ju bara en ploj för att hon ville visa upp sej som en bra barnminister men allt är en stor lögn och besvikelsen av oss vanvårdade är stor MVH carina

Gäst

#9

2013-12-28 21:25

hon är inte ärlig hon spelar ut redan sjuka människor som haft en tragisk barndom lurar oss med en ursäkt som inte är äkta utan hon har gett oss falska förhoppningar vi kan inte ha sånna i regeringen

Gäst

#10

2013-12-29 07:36

Att få beskedet att man inte lidit tillräckligt för att få skadestånd måste vara som att bli extra trampad på när man har ramlat. Läs Göran Rosenbergs bok "Ett kort uppehåll" om hans far som satt i flera koncentrationsläger och slavarbetade i den tyska industrin och efter kriget fick avslag på skadeståndsansökan för han hade inte lidit tillräckligt enligt skadestånds myndigheten. Ska vi upprepa detta?
Per Tistrand

#11 Dagens Politiker !!

2013-12-29 10:36

Felet på dagens politiker är att dom BARA lyssnar på sig själva!
Och INTE ALLS på folket numera!!


Gäst

#12

2013-12-29 17:26

Vi utsatta barnfamiljer behöver all hjälp och stöd vi kan få när myndigheterna inte följer lagarna och våra politiker INTE vill beblanda sig i de de själva bidrar till för då blir det ett ministerstyre fast det är helt okey att betala ut miljoner från statskassan till socialtjänsterna runt om i landet för att fortsätta stjäla våra barn och sälja dem till familjehemmen. och detta är de värsta straffet barn och familjerna får, eftersom när barnen väl är omhändertagna får man dem aldrig åter. lagen är inte heller lika för oss eller våra barn eftersom de går under socialtjänstens bestämmande.

Gäst

#13

2013-12-29 17:45

Jag hoppas verkligen att ni vill barnen väl här i Sverige! Jag har själv två barn som sociala myndigheter har gjort kriminella. Så jag vet hur det fungerar o kan det här nu. Vi skulle kunna ha både bra skolor o bra vård till våra äldre. Bara de tog i det här problem o inte sopade dem under mattan som det görs nu.

Gäst

#14

2014-01-03 10:57

Äntligen kom en bra handling.

Gäst

#15

2014-01-03 20:41

Hon borde inte bara avgå. Hon borde ställas inför rätta för brott mot Europakonventionen.

Gäst

#16

2014-01-08 19:56

UT UR RIKSDAGEN MARIA LARSSON! DINA LÖGNER ÄR SÅ BLÅ SÅ BLÅ SÅ BLÅ :(
Gäst

#17

2014-01-09 04:56

KD Maria har fått ett förtroendeuppdrag som minister. Hon borde man ta det uppdraget på allra största allvar och göra allt som står i hennes makt för att infria sina löften. Som barn- och äldreminister ska Maria Larsson ge röst åt de mest sårbara i samhället. Hittills har Maria Larsson inte visat på någon som helst trovärdighet av sina löften som hon gott ut med, att värna om våra gamla, barn och utsatta! Det är dags för henne att lämna över stafettpinnen till någon som klarar av att ge röst åt de som inte har en egen röst!
FD

#18

2014-01-09 14:23

Hon tar inte sitt ansvar!!

Gäst

#19

2014-01-12 03:15

Maria larsson står aldrig för vad hon säger/skriver!! MYCKET SNACK OCH INGEN VERKSTAD!!!

Gäst

#20

2014-01-12 03:26

Alla barnen ska dit de hör hemma och det är alltid oavsett era pengaförtjänster = Hos biologiska mor och far och det OMGÅENDE!!!!!!!!!!

Gäst

#21

2014-01-12 03:29

Innan du måste avgå så låt mina barnbarn bli hämtade av sina biologiska föräldrarför att bo hemma med dom. Ingen ska alldrig nånsin fortsätta tjäna pengar på mina barnbarn eller andras barn/barnbarn. NU ÄR DET NOG !!!!!!!!!!!!!

Gäst

#22

2014-02-03 08:02

Absolut! Omedelbart ska Maria Larsson avgå! Hur kan hon ens kalla sig " kristdemokrat"?! Hon har inga som helst " kristna" eller mänskliga värderingar eller moral!!!

Gäst

#23 Avgång.

2014-02-03 09:50

Ja det bästa vore om Sverige fick en barnminister som verkligen agerade för barns rättigheter och tog sitt fulla ansvar.
Roppe

#24

2014-02-03 10:01

Hur kan man välja in en person som Maria Larsson till folkets förtroende, det måste ha blivit fel någonstans. Jag får då inte ihop det hela. Maria Larsson har inte ett dyft med empati att göra, det kan hon inte stava till. Bort med henne och det illa kvickt.

Gäst

#25

2014-02-04 15:18

Jag tycker att Maria Larsson ska avgå på grund Av att hon vill inte barnens bästa.mvh Susanne