SVT sänd Doctor Who

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition SVT sänd Doctor Who.


Gäst

#51

2013-11-14 10:04

Detta är en viktigt petition som alla Svenska medborgare borde känna till.

Gäst

#52

2013-11-23 00:47

BBC Entertainment sänder DW. Dock bara repriser men det är ju alltid nått... Hoppas SVT börjar sända så att alla som inte har tillgång till den kanelen kan titta! Fler Svenskar måste verkligen förstå vilket mästerverk Doctor Who är ❤️
Captain Jack Harkness
Gäst

#53

2013-11-28 14:34

Det är rätt pinsamt att Sverige har missat detta underbara fenomen. SVT har visat väldigt många populära brittiska serier. Men de har missat den största av dem alla Doctor Who. De sände första säsongen av nystarten från 2005 på tv. Men inte mer. Detta har inte bara lett till att serien blivit okänd i sverige utan också att folk går miste om något väldigt speciellt.Jag vet inte hur många gånger jag nämnt mina favoritserie "Doctor Who" till folk, men ingen känner till det, eller har bara hört namnet, men inte någon av dem följer den. Väldigt tråkigt att Sverige har missat en av de mest underbara, spektakulera,fantastiska och coola serierna i tid och rum.

Åtminstonde har Netflix uppmärksammat serien och den har kunnat få lite mer fotfäste i vårt land. Men är inte säker på om det räcker.


Gäst

#54

2013-12-04 21:11

Vi vill se den röda telefonkuren i SVT!
Borås

#55

2014-02-26 17:14

Det sket sig med SVT, men nu är det väl dags att få någon annan aktör att ta in hela serien? Utnyttja den här namninsamlingen till det!
Harry Sullivan

#56 Re:

2014-08-13 13:45

#54: -  u make no sense

Fyrkantig temugg

#57 Vi måste omvända svenskarna

2014-08-25 00:29

Har precis sett ett par av säsong 8:s läckta avsnitt, illegalt som vanligt tills jag kan köpa säsongen på dvd i efterhand. Jag fattar fortfarande inte varför SVT sände säsong 1 av NuWho men inte fortsatte. Jag tyckte det var bra, men hade annat att göra än leta rätt på fortsättningen. 2011 tipsade en brittisk väninna mig om Who när det snackades mycket om David Tennant i andra sammanhang. Jag skickade efter billig dvd med hans specialer från England, blev så förtjust att jag direkt beställde boxen med säsong 1-4, därefter allt när jag fått tillgång till det. Jag är fast och kan inte längre tänka mig att dricka te utan min tardismugg. Alla borde få tillgång till denna högkvalitativa sci-fi-show för hela familjen.


Gäst

#58

2014-09-17 07:00

Doctor Who blir bara större och större som program internationellt.
Sverige BEHÖVER detta program!

Denna post har tagits bort av sajtansvarig (Visa detaljer)

2015-04-23 17:27


Linus

#60 SVT

2015-09-20 17:56

Skrivit ny åsikt på SVT tittarservice. 

http://www.svt.se/tittarservice/tyck-till/dialog/928288