Jag vill själv välja min sfi-skola!

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Jag vill själv välja min sfi-skola!.


Gäst

#76

2013-10-02 13:03

Når man er voksen og skal gå i skole om aftenen, EFTER man har været på arbejde eller skole i mange timer, man har børn og ægtefælle der også kræver ens tid og meget andet, så er det vigtigt at det er både nemt og bekvemt at gå på SFI. Søde lærere og beliggenhed i nærheden af hvor man bor, må være det mindste!

Gäst

#77 Re:

2013-10-02 13:21


Gäst

#78

2013-10-02 21:54

Jag studerar på Merit och jag tycker att det är bästa. Jag studerande på annan skolor innan men det gick inte bra att lära mig bra! Jag vill inte byta min skolan och jig vill välija min skolan själve! Det är min rätt verkligen!

Gäst

#79

2013-10-03 07:33

Jag vill bestäm själv sfi. Jag vill studera på Merit.

Gäst

#80

2013-10-03 08:31

Jag har ett barn. Han sjukdom behöver extra hjälp.

Gäst

#81

2013-10-03 21:19

Jag heter Bouchra Jazouly och jag slutade SFI i år,men jag är orolig för vad som kommer att hända.Jag tycker inte att det är bra med att tvinga folk att byta skolan.I skolan där har jag studerat SFI (MERIT),blev jag jätte nervös och jag har ingen löst att studera, när någon vill byta plats med mig (plats på samma klassrummet med samma lärare).Jag ber kommunen om att ändrar sig.

Gäst

#82

2013-10-04 20:14