Hundförbud Högsbo

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Hundförbud Högsbo.


Gäst

#1

2013-03-08 13:18

Har egen hund och är inte rädd för hundar, men när det är en ägare som vägrar lyssna på att man ber henne koppla sin hund, och bara få till svar att man har problem för att man påvisar detta , då blir jag rädd
Koppel tycker jag hör till sunt förnuft när man går vid skolor, allmänna platser osv

Gäst

#2

2013-03-08 15:30

Bra skrivet. Min hund blir påhoppad titt som tätt av hundar som ägs av människor som inte tänker längre än på sig själva. Jycken är nu nyopererad och folk släpper fram sina hundar hur som helst för att hälsa. Inget bra läge för mig och min hund. Dessutom vill jag kunna bestämma om min hund ska få hälsa på andra hundar.

Gäst

#3 VIKTIGT

2013-03-09 14:01

Förvaltningsrätten behandlar ärende mellan privatperson och myndighet


Gäst

#4

2013-03-11 17:01

Hon borde inte få ha en hund pågrund av att hon inte kan ta hänsyn till andra personer. Hunden är inte uppfostrad och hon Hr noll kontroll, hunden är även aggressiv och springer runt lös !
.

#5 #5

2013-03-11 17:26

Jag har hört mycket om Baileys (hunden) utfall, han har även gjort utfall mot mina vänners hundar. Jag tycker inte att hundens ägare borde få ha tillstånd att ha en hund, hon verkar inte ha koll, det är synd att ett oskyldigt djur ska behöva lida på grund av hennes dåliga ansvar.

Denna post har tagits bort av personen som skrev den (Visa detaljer)

2013-03-13 13:41



Gäst

#7

2013-03-22 08:55

Det finns ingen folkbokförd med detta namn i Sverige. I Göteborg finns ingen som heter Hessling överhuvudtaget. Är det kvinnan med den stora gråa Pitbullen?

Gäst

#8 Re:

2013-03-23 21:48

#7: -

Kvinnan heter Hesslind .


Gäst

#9 Re: Re:

2013-03-25 10:24

#8: - Re:

Ok det förklarar ju att man inte hittar henne.

 

Är det hon med den jättestora enfärgade hunden som är lik en pitbull? Hon som måste kasta sig två varv runt lyktstolpen när hon ser en annan hund?

Annette

#10 hunddagiset?

2013-07-30 14:32

hej.
har jobbat på hunddagiset i högsbo som ligger mitt emot skolan.
har de problem med denna kvinna? dvs stöter de på hennes hund ?
bara en tanke.