LÅT ALEX STANNA

LÅT ALEX STANNA / Uppdateringar / Uppdatering överklagan / Kommentarer


Gäst

#1

2023-03-29 20:54

Alex is a amazing person that you can trust, that always is caring and kind. A real friend that work hard and does good.

Gäst

#2

2023-03-29 21:48

Jag har känt Alexander i cirka 4 år då jag och han till en början var kollegor ihop på Park Lane, vi har alltid haft en oslagbar kemi emellan oss och haft otroligt roligt tillsammans, och än idag anser jag honom som en väldigt god vän. Han är en av de mest hängivna och hårdast arbetande människorna jag sett, och med hans bakgrund och imponerande utbildning förtjänar han enligt mig en enormt stor eloge, det är mer än vad jag kan säga om många jag träffat på i mitt liv. Han är en av Göteborgs finaste människor och går aldrig obemärkt för sin glädjespridande energi när han är bland folk.

Gäst

#3

2023-03-29 22:29

Alex is a kind and caring person who always puts you in a better mood. He is a good friend that you always can trust. Alex is a hard worker, well educated and a great friend to me an many more.

Gäst

#4

2023-04-01 07:46

Alex is and will always be one of the most genuine people I’ve ever met. I first met Alex a few years ago at Park Lane where he used to work and we’ve been good friends ever since. He’s hard working and always smiling, he brightens up every room he enters and he’s great person to be around. Please for the love of god let my friend stay.

Denna post har tagits bort av personen som skrev den (Visa detaljer)

2023-04-01 07:47





Betald annonsering

Vi kommer att visa annons för den här namninsamlingen för 3000 människor.

Läs mer...