Stoppa licensjakten på lodjur!
Kontakta namninsamlingens skapare
Varför ?
Mitt hjärta blöder, känner så ofta stor maktlöshet & rädsla över att vi, de värsta & vidrigaste av "Predetors" nog aldrig kommer att sluta förgripa oss på djur & natur.
Finns det ingen som kan ställa sig över oss, för djuren & naturens skull, någon som vi inte vågar trotsa ? ?
Re: Varför ?
#6: Christina Alv-Iversen - Varför ?
Du skrev precis som Jag och många andra känner i våra Hjärtan. Vi lider med Djuren :´(
This comment has been removed by the author of the petition.
Re: Vad menar du? Man ska alltså inte bry sig om något annat eftersom det finns svältande barn? Fan
Vad menar du? Man ska alltså inte bry sig om något annat eftersom det finns svältande barn? Härlig inställning. IQ???
Att Sverige som välfärdsland inte mäktar med att slå vakt om den biologiska mångfalden genom att värna en livskraftig inhemsk rovdjursstamm som borde vara en självklarhet i vår nordiska fauna är en stor skam och ett internationellt fiasko i miljövårdssammanhang.
Re:
Märklig inställning. Om man skall skjuta av/ döda allt och alla som hotar en själv och ens ägodelar, blir det inte mycket liv kvar. varken djur eller människor.
Re:
Tycker jag med, men skulle aldrig skriva på ett "upprop" där det inte framgår i vems/vilkas namn det görs. Vem/vilka kommer skicka min och andras underskrifter? Även om jag instämmer i att jakt på lodjur borde begränsas vill jag inte vara med och driva frågan åt en organisation eller förening vars ideal i övrigt jag inte håller med om.
Kan inte den/de som startade uppropet skriva ut vem/vilka man är? Eller har jag bara missat det?
Låt lodjuren får leva i frid
| This discussion has been closed. |