Nödstopp av riskfyllda experiment på barn - Fridlys Barnen

Nödstopp av riskfyllda experiment på barn - Fridlys Barnen / Uppdateringar / Brevmall nr 1, att kopiera och anpassa för egna utskick: CEASE AND DESIST / Kommentarer


Gäst

#1

2021-09-21 08:01

Detta vi står inför är fullkomligt vidrigt att staten tar ifrån oss våra rättigheter som föräldrar att SKYDDA våra barn från detta giftet! Istället beskylls man att vara egoistisk och osolidarisk! Skamlöst! Jag vill rädda mitt barn från diverse biverkningar, inte minst när det framkommit att unga pojkar fått besvär med hjärtat! Skolorna trycker på barnen att de ska vaccinera sig, har gått flera mail! Fullständigt oetiskt på alla sätt! Trodde Sverige var bättre, mer pålästa!

Gäst

#2

2021-09-21 08:29

Om man själv saknar möjlighet att skicka, kan man skriva tips till er på personer att kontakta och deras kontaktuppgifter?
mysigamysan
Gäst

#3

2021-09-21 08:50

Vi tror på Kharma -- rannsakningen dock redan i din livstid. Av oss överlevare, oss segrare. Gör bot, gör bättring för att undslippa skärselden -- inget mysigt grillparty må vi säga.


Gäst

#4

2021-09-21 08:54

Tack för ert engagemang! Mvh Ronny Magnusson

Gäst

#5

2021-09-21 13:54

Viktigt att vi bekämpar detta onda , våra barns och barnbarns liv och hälsa står på spel! #kavlaner. Stå upp för våra barn och allas våra mänskliga rättigheter. Nuremberg rättegång 2.0 Psalm 139 säger att Gud såg oss i moderlivet och visste om oss långt innan vi blev till i våra mödrars liv!
Muminmamman

#6 Stå upp för vår gemensamma mänsklighet!

2021-09-21 13:59

#kavlaner  #immunförsvaret är toppen.  

Kovid19 scam.

 

Om vi inte gör något nu kan det snart vara försent!

 

Låt oss göra som bröderna lejonhjärta och bekämpa den onde 'tengel och hans onda hejdukar!

 

Vill ej vara nån liten lort!

Madeleif

#7 Re:

2021-09-21 15:08

#1: -  

 Det är inte heller OK att låta skolorna sköta detta! Det ingår inte i skolans uppdrag, och vi lärare ska absolut inte behöva göra detta - det ingår INTE i våra arbetsuppgifter! Jag hoppas verkligen inte att det blir så på vår skola, då kommer jag iallafall att vägra! 

Jag tror att detta är ett fegt sätt av kommunerna att lägga över ansvaret på skolan istället. De är fullt medvetna om riskerna och vill såklart inte anklagas för de eventuella biverkningar och negativa effekter som barnen i framtiden visar sig få av vaccinet. Eftersom barnen då fått vaccinet i skolan, och/eller påverkats av skolan att ta vaccinet, så kommer föräldrar rent automatiskt (generellt) skicka sina klagomål till skolan, istället för till kommunen/staten. Detta vet staten och det är därför de gör detta. Så fegt! Men de ljuger om anledningen och skyller det på att "skolan är en mer trygg miljö för barnen än vad ett sjukhus är, så därför gör vi det i skolan". Jag ser rakt igenom denna bullshit!

Anna, mamma till David

#8 Re: Re:

2021-09-22 08:07

#7: Madeleif - Re:  

 Jag håller helt med dig i allt! All heder till dig som lärare som vägrar ställa upp på denna rena ondska gentemot våra barn!!!💖🌷

Om alla inom skolan och även inom vården var så kloka och förnuftiga som du, så skulle de aldrig lyckas med detta brott mot mänskliga rättigheter!!!


Gäst

#9

2021-09-24 09:17

Bra fridlys barnen!!

Gäst

#10

2021-09-30 19:19

Karin Bernström

Gäst

#11 Re:

2021-10-01 06:06

#2: -  

  1.  Om man verkligen vill så löser man det. Bibliotek är ett förslag, internetcafé ett annat..

Gäst

#12 Re: Re: Re:

2021-10-01 06:10




Betald annonsering

Vi kommer att visa annons för den här namninsamlingen för 3000 människor.

Läs mer...