Varför utvisa vår fantastiska medarbetare Frey och hennes barn?

Varför utvisa vår fantastiska medarbetare Frey och hennes barn? / Uppdateringar / Frey och barnen fick avslag / Kommentarer


Gäst

#26

2021-06-02 19:36

Frey is Tigrayan ethnic and the Ethiopian government announced genocide on the people of Tigray. She must be protected and be safe in sweden with her kids.

Gäst

#27

2021-06-02 21:12

Men va??!!!! Jag blir vansinnig! Finns det något vi kan göra? All kärlek till familjen 💗

Gäst

#28

2021-06-02 21:15

Beklagar verkligen, det känns förjävligt :( Jag hoppas att ni lyckas få till spårbytet. Tänker på Frey och hennes barn <3

Gäst

#29

2021-06-03 05:49

DE SKA STANNA! ❤️ JA BER FÖR ATT DE STANNAR

Gäst

#30

2021-06-03 09:21

BUUUUU! Byt ut alla i migrationsdomstolen!!!!

Gäst

#31

2021-06-03 17:00

Emmanuel Sholaja

Gäst

#32

2021-06-03 22:41

Barnkonventionen? Sexuellt våld i Etiopien utfört av regeringens militär etc. https://www.facebook.com/thetigrayintercept/videos/768073057203513

Gäst

#33

2021-06-05 09:14

Vi har ett konstigt system, dubbel moral system! Dom skickar hem fina människor som sköter sig o är självständiga, Men andra som lever på bidrag o INTE vill jobba, får stanna kvar, Jag är utländsk, kom till Sverige 2013, från Palestina, har jobbat sen 2015, o älskar Sverige, det är mitt hemland, Så när jag talar, då talar jag av egna erfarenheter, Folk som skjuter o dödar varandra i Malmö får tydligen lov att stanna här.... Jag känner till avtalet mellan Europeiska länder om asylrätten, men det är får fan leder oss till helvete! Jag har alltid tyckte att migrationsverket ska sätta en psykolog eller beteendevetare som intervjuer alla asylsökande i Sverige, o jag har tyckte det sen dag 1 i Sverige. Inte nu efter jag blivit medborgare. Mänskligheten handlar om att vara där för varandra. O inte utnyttjar varandras möjligheter. Jag beklagar mänskligheten att vårt system och andra system i samma principer existerar i världen.
Leif Fanzén

#34 Utvisning till Etiopien

2021-06-15 17:28

Det är krig i Etiopien, speciellt i provinsen i norr, Tigray.

Journalister och hjälparbetare har inte tillgång till många områden.

Det är en etnisk rensning med många avrättningar av civila män, kvinnor, gamla och barn samt våldtäkter mot barn och kvinnor som metod i kriget. Soldater från grannländerna deltar i fredpristagarens krig, man bränner skördar, gårdar, stjäler allt som går att stjäla förstör allt som man inte kan forsla bort, de som överlever har ingenting att försörja sig på.

Sverige är förvånansvärt passiv i konflikten - men den humatitära situationen och risken för en återupprepad hungerkatastof i Etiopien samt situationen är mycket allvarlig dessutom befinner sig många som flytt till Sudan i flyktingläger där.

Tigreaner blir utsatta oavsett var de befinner sig i Etiopien.

Det är inte situation för att utvisa människor från Tigray eller Oromoia till Etiopien.


Gäst

#35

2021-06-26 21:46

Så Migrationsdomstolen menar att det är TRYGGT i landet hon FLYDDE IFRÅN?????????? De får förklara hur de resonerar???



Betald annonsering

Vi kommer att visa annons för den här namninsamlingen för 3000 människor.

Läs mer...