Rädda Ganna Chyzevska

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Rädda Ganna Chyzevska.


Gäst

#1

2011-12-16 00:41

Denna lista skulle inte behöva finnas i ett land som Sverige !!!! Nog borde vi ha så mycket empati i kroppen så vi tar avstånd från auktioner som vill utvisa hjälplösa människor till en säker undergång ...till ingenting !!!!

Gäst

#2

2011-12-16 09:17

Humanitet är ett måste!!!!!

Gäst

#3

2011-12-16 09:18

Varför utvisa gamla o sjuka men låta kriminella vara kvar. Ingen logik alls.
Ruthie

#4

2011-12-16 09:19

Låt nu Ganna stanna.

Gäst

#5

2011-12-16 10:27

Det är omänskligt, att en svårt sjuk människa med troligen kort tid kvar av sitt liv,ska förpassas till ett land där hon ej kommer att ha några närstående.En grymhet utan gräns! Skäms Sveriges regering!

Gäst

#6

2011-12-16 14:03

Undrar vilken typ människor som styr i Sverige? Totalt hjärtlösa, på tid att börja tänka på eran karma? Karmalagen fungerar även för er. "Varje tanka, ord och handling du skickar ut får du tillbaka".

Gäst

#7

2011-12-17 18:55

Vare sig man saknar hjärta eller hjärna, så finns det ingenting som motiverar denna inhumana utvisning. Finns det ingen i regeringen som vågar stå upp och protestera mot detta?

Gäst

#8

2011-12-18 10:37

Sveriges regering har tyvärr inget att säga till om. Svensk rättsordning tillåter inte att regering eller ansvarig minister lägger sig i hur myndigheter sköter enskilda ärenden. Tyvärr. För jag tror att regeringen skulle vara mer känslig för folklig kritik än vad myndigheterna är.

Gäst

#9

2011-12-20 19:41

Utmärkt att någon tar tag i denna synnerligen allvarliga fråga: att skydda de mest utsatta och hjälplösa mot obarmhärtigheten
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv = Karma

#10

2011-12-30 11:08

S K Ä M S PÅ ER POLITIKER Som ens överväger att utvisa Ganna!!!!!! Jag tänker A L D R I G rösta på Ert parti om det är så här Ni behandlar folk, det är f-n I N T E K L O K T !

Jag och flera med mig har frågat varandra: Sover dom gott om natten, dom som bestämmer om sådana fall som Gannas eller gör sig S A M V E T E T påmint??????????????? Vad ser dom när dom tittar sig i spegeln? Empati???? NÄÄÄÄÄÄÄÄÄ S K U L L E I N T E T R O DET!

Gäst

#11

2012-01-02 18:05

Skamligt att utvisa denna gamla sjuka kvinna!! Jag skäms över Sverige som behandlar gamla så illa!!

Gäst

#12

2012-01-08 17:19

otroligt brist på medkänsla och medlidande samt sunt förnuft, väldigt typiska för alla svenska myndigheter som bara håller sig vid paragrafer, jätte synd att man tänker inte självständig med fullt medvetenhet att man tar alltid på sig- och detta sker helt omedvetet - alla konsekvenser av sina handlingar för eller senare, även om man handlar i enlighet med lagen, för att det finns något som kallas för inre samvete och för eller senare straffar man sig själv för det man gjort illa mot de andra, tyvärrrrr, en psykologisk och andlig lag