Stopp för familjesplittring och orimliga försörjnings- och bostadskrav för utlandssvenskar

Stopp för familjesplittring och orimliga försörjnings- och bostadskrav för utlandssvenskar / Uppdateringar / Remissvaret är inskickat! / Kommentarer


Gäst

#1

2020-12-08 12:21

Tycker det är vidrigt hur man behandlar den egna befolkningen samtidigt som kraven på försörjning och bostad tas bort för alla sorters migranter som söker sig hit för de generösa bidragen. Traditionell sossepolitik och ministerstyre.

Gäst

#2

2020-12-08 14:00

Är så glad och tacksam över att ni gör detta. Sitter själv i denna sits och tvingas lämna min familj med småbarn utomlands för att försöka hitta jobb i Sverige. Väntat i 16 veckor nu och fortfarande inte ens fått tillbaka mitt personnummer. Under all kritik. Känner mig mer välkommen i andra länder än mitt eget där jag tyvärr är född. Känns extremt frustrerande att läsa om regeringens behandling av alla migranter och sen jämföra hur jag med familj blir behandlad. Så besviken på mitt land och börjar värdera att inte ens flytta hem.

Gäst

#3

2020-12-08 19:21

Bra jobbar! kommer inte att flytta hem om man separeras ifran familjen under en langre tid.

Gäst

#4

2020-12-09 08:56

Alla svenskar ska ha kärlek i hela världen utan problem.

Gäst

#5

2021-01-15 16:03

Hej! Jag har själv varit i den situationen att vi tvingats leva avskilt från varandra och min förhoppning är att ingen annan skall behöva genomlida detta. Mvh/ Micael A
Richard

#6 Tack

2021-02-04 16:47

Tack för ert arbete. 

Dock tråkigt att se alla dessa bittra kommentarer när det gäller invandrare i Sverige. Håll det för er själva och smutsa inte ner denna väldigt viktiga kampanj med onödiga kommentarer. 

Mvh. 

Rich

#7 Re:

2021-02-04 16:49

#1: -  

Onödig kommentar. Håll dina politiska och nedsättande idéer för dig själv. 


Gäst

#8

2021-03-04 19:57

Min fråga om varför man måste Köpa bostad försvann. Rãcker det inte med en hyresrãtt?


Gäst

#9

2021-05-06 10:39

Inget barn ska behöva leva utan sina föräldrar pga en svensk lag💔