Nej till Hotell på Strömsholmen!

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Nej till Hotell på Strömsholmen!.


Gäst

#1

2016-08-08 15:38

Viktigt att fina områden vår stad kommer till glädje. För Alla Norrköpingsbor. Det har lämnats in ett vinnande förslag för många år sedan och det får sittande politiker köra över!!' Det är vi Norrköpingsbor som ska besluta hur Strömsholmen ska nyttjas och komma till glädje för alla !!!!!


Gäst

#2

2016-08-11 08:19

Jag instämmer i protesterna mot hotellbygge mm på Strömsholmen. Tycker en konsthall vore utmärkt. Och kanske en servering i anslutning till denna.....

Gäst

#3

2016-08-11 08:29

Jag tror en konsthall blir mycket intressant för både Norrköpingsbor och turister. Dessutom tycker jag det finns tillräckligt med hotell i området.

Gäst

#4

2016-08-11 21:07

DÄRFÖR att,,,FRAMGÅR INTE DETTA!?

Gäst

#5

2016-09-10 17:25

Ön ska vara för många. Att kommunen tackar nej tiill Ståhls konsthall på ön är ren och skär skandal,
Antagligen har Stordalen fåt ett löfte, som de styrande i kommunen inte vågar bryta . Men de måste lyssna till norrköpings borna!
Ett hotell (till) behöver vi inte. Det gör inte ön till en kvällsaktiv plats, som sagts i debatten. Riv upp beslut et aoch låt det bli konst o café på Strömsholmen..Det är dax att ordna en demonstration för detta?..