Vi som vill ha kvar ungdomsgården i Storvik som den är


Gäst

#1

2016-05-03 09:02

För här i Storvik behövs det inte göras någon ny ungdomsgård.
Vi har en bra och fint fungerande Ungdomsverksamhet som redan drivs av folk som är inne på sitt elfte år att ta hand om oss, nämligen "UNF" (Ungdomens Nykterhets Förbund - Syskonkedjan)
❤️

Gäst

#2

2016-05-03 09:38

UG måste finnas kvar annars är det en start till att storvik byggs ner!

Gäst

#3

2016-05-03 13:26

Självklart ska ungdomarna få behålla personalen även om de får en ny lokal.
Varför förstöra något som fungerar?.

Rene, Micke, Brun och Madde är helt underbara personer.


Gäst

#4

2016-05-03 14:06

det är klart att ungdomarna ska ha en plats att vara på

Gäst

#5

2016-05-03 14:39

För att min syster som bor i Hofors ska kunna åka och träffa sina vänner i storvik. Så låt den vara kvar.

Denna post har tagits bort av personen som skrev den (Visa detaljer)

2016-05-03 16:39


Kk

#7

2016-05-03 17:06

Jag kommer själv från ett litet samhälle och vet hur viktigt det är att ha en samlingsplats. Låt verksamheten vara kvar 


Gäst

#8

2016-05-04 14:54

Förstår inte varför man vill stänga en fungerande verksamhet!

Gäst

#9

2016-05-05 05:08

P.g.a. att UG egentliga funktion från början var att fånga upp barn respekrive ungdomar som bara "släntrade"runt utan att kunna ta sig flr med ngt!! Jag anser hur som haver att det är denna uppfift en UG ska ha!! Storviks UG är en mycket viktig samlingslokal för dem som kke inte har sådana intressen som idrott etc..här träffas de o umgås med varandra o ser på film o.d.Två eldsjälar är de två som förestår denna gård!! Ungdomarna älskar dem..lokalen vill de ha kvar för där "stör"de inte ngn!! Det enda som behövs är en ny lampa eller lampa över huvudtage utanför...Låt Ungdimsgården ha sina"ledare" kvar..för de når fram till dem..o det äär en sak att beakta anser jag!!


Gäst

#10

2016-05-06 10:57

Jag skrev denna petition för att jag älskar UG.. UG är en underbar plats i storvik där man slipper föräldrar och kan vara nästan varje dag. Jag älskar UG och förstår inte varför kommunen är så elaka och bara tänker på pengar. Vad ska dem göra med stället!?. Göra det till ett flykting läger eller till en fabrikav något slag. JJag vet inte. Men jag tycker inte det är okej att dem stänger ned det.
P

#11 Säg nej till det pågående folkutbytet! Säg nej till folkförrädarnas förräderi!

2016-05-10 11:59

Säg nej till det pågående folkutbytet! Säg nej till folkförrädarnas förräderi!

https://www.nordfront.se/nyheter/notiser