Sverige - ta avstånd från Saudi regimen nu!

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Sverige - ta avstånd från Saudi regimen nu!.


Gäst

#1

2016-01-04 13:24

Om vi medborgarna i Sverige vill leva i fred så måste ni regeringen ta avstånd från saudi regimen nu och omedelbart!För de vill bara försäkra deras mål med att förstöra mänskligheten i världen.Vi borde också inse att de följer de förbannade Kulturen Zionism.Släng ut var enda zionister från landet så vi kan leva i fred och ro i landet med mänsklighet, beviset kan ni se vad saudi regimen gjorde emot Sheikh Nimr Baqer Al-Nimr och de 47 ungdomar som blev martyrer och vad var deras fel.Jo de kritiserade med att de vill leva med fred i landet och bad de förbannade familjen om diskussioner så de kan förbättra landets kultur!!

Gäst

#2

2016-01-04 13:47

Jag skrev på denna petition för att jag tror på en värld som tillsammans kämpar för mänskliga rättigheter, den fria viljan och rätten till religionsfrihet. Och jag bekämpar allt sorts av förtryck. Och jag önskar att vi som mänsliklighet ska vakna upp och se saningen för vad den är. Jag vill ska vakna upp och se vilka vi är. Vad är det vi stödjer, vad är det vi tror på och hur visar våra handlingar på detta.


Gäst

#3

2016-01-04 13:51

Förbjud det onda och påbjud det goda!

Gäst

#4

2016-01-04 14:32

För att det var jätte bra skrivet och baserad på verkligheten och hur Saudiarabien beter sig hejvilt utan att någon lägger stopp till det

Gäst

#5

2016-01-04 14:50

Är emot alla förtryck mot mänskligheten och djur.

Gäst

#6

2016-01-04 15:03

Ta avstånd från denna onda regim som stödjer förtryck och orättvisa. Jag har aldrig i hela mitt liv sett en såhär korrupt regering som praktiserar barbariska handlingar och som är helt omänskliga. Inse folk att denna regim är ingen representant av Islam eller Arabvärlden, denna stat är varken tapper eller stark utan får stöd av övre makter. Ner med denna äckliga och korrupta soptunne regim!

Gäst

#7

2016-01-04 15:13

Är emot all sort förtryck, speciellt när regimen inte lyssnar på folks röster.. jag vill inte vara med och stödja denna regim, så ta avstånd från suadi regimen!!!!
Kadhum

#8

2016-01-04 15:49

Svenska politiker ... sluta med era dubbelmoral och ta avstånd på riktigt från det galna , barbariska och blodtörstiga saudiska kungariket !


Gäst

#9

2016-01-04 16:17

För att jag ska visa min ståndpunkt mot orättvisa i världen!

Gäst

#10

2016-01-04 16:56

Jag vill ha fred!

Gäst

#11

2016-01-04 17:02

Jag vill ha fred, det räcker nu med hära skitet.

Gäst

#12

2016-01-04 17:04

Jag vill ha Fred,

Gäst

#13

2016-01-04 20:54

Vi har tröttnat vi vill ha fred 


Gäst

#14

2016-01-05 07:12

För fred

Gäst

#15

2016-01-05 09:50

Jag skrev under för att saudiarabiens regim är omänsklig och att alla ska ta avstånd från dem!

Gäst

#16

2016-01-05 16:00

Det är dags för Sverige - som påstår stå för demokrati och mänskliga rättigheter - att ta en ordentlig ställning mot orättvisa och stater som följer wahhabism (en fanatisk sekt som dödar muslimer och kristna som de har gjort i Syrien under senaste 5 åren), såsom Saudiarabien, som sponsrar och tränar terrorister i länder som Saudiarabien mot Shia muslimer i Qatif, Jemen, Syrien, Libanon, Irak, Nigeria via Boko Haram, etc. Dags för Sverige att rädda sitt namn då landet har fortfarande haft bra relationer med terrorstater som Bahrain, Saudiarabien, Qatar, som exempel, och detta kan bara göras genom att straffa dessa länder inom alla möjliga fronter, vare sig avbryta militära samarbete, ekonomisk sanktioner mot Al-Saud familjens individer, etc.


Gäst

#17

2016-01-05 16:05

Saudiska regimen är en kriminell, förtryckande familjediktatur som måste isoleras, bekämpas och avskaffas för mänsklighetens bästa. De har förlorat all medmänsklighet i deras giriga strävan för att dominera och underkuva andra länder. Saudiska regimen har inte bidragit med något till världen utom finansiering av terrorism och spridning av den hatiska Wahabi-ideologin som har mynnat ut i förstörelsen av den arabiska och islamiska världens kultur, civilisation och ära. Vi måste sätta stop för dem!

Gäst

#18

2016-01-05 17:46

För att visa min solidaritet och respekt för dessa mänskliga rättigheterskämpar och deras anhöriga.

Gäst

#19

2016-01-05 18:18

För att jag är trött på alla blinda och korrupta politiker som bara gör saker värre , bankerna rikare och folket fattigare

Gäst

#20

2016-01-06 10:57

Det får räcka med all orättvisa och förtryck mot shiamuslimer och alla andra människor som den utspårade barbariska Saudiska monark regim som är en hänsyslösa diktatur familjen Al-Saud anser vara opposition med och därmed tystar ner alla fredliga kritiker med svärdet precis som deras förfädrar gjorde för ca 1400 år sedan då profeten Mohammed frid vare över honom sändes som en ljusstråle förr att vägleda, befria och reformera människorna ifrån denna självförtryck som existerade hos det vilda förtryckar arabiska beduinfolkstammen Quraish på den högsta nivån tyvärr fram tills idag, vars ledaren var Al-Sauds förfädrar spred orättvisa och instabilitet i regionen med svärdet precis som idag.

Gäst

#21

2016-01-06 13:31

Är trött på Saudiarabiens återkommande övertramp - hör inte hemma i svenska värderingar!


Gäst

#22

2016-01-06 22:25

Håller med! Vi människor har tröttnat på att de ska styra o ställa som de vill. Är det inte tillräckligt mycket att Isis sitter och dödar miljontals människor i Irak, Syrien, Kurdistan och alla andra länder. Det räcker! Vi alla har lidit nog!! VI VILL HA FRED!!!!!!!✊✊✊✊✊


Gäst

#23

2016-01-07 16:19

Sverige stå för det rättvisa som står i våra grundlagar och Skipa rättvisa för hela världen och kämpa för dem mänskliga rättigheter.

Gäst

#24

2016-01-07 18:14

Vad shiamuslimer går igenom idag påminner mycket om vad judarna blev utsatta för under och efter andra världskriget.

Gäst

#25

2016-01-08 23:07

Problemet är att Sverige vet redan allt angående detta. Men så länge länder har intressen någonstans så bryr de sig inte om mänskliga rättigheter. Tyvärr är detta verkligheten som vi lever i. Hade varje land tänkt på dessa stackars människor så hade vi inte behövt skriva under idag.

Hälsningar
Adnan