Rädda Öresundsregionen - stoppa förslaget om ID-kontroll


Gäst

#1

2015-12-10 23:15

Fordi jeg er selv pendler. Det er uretfærdigt at det skal gå over os
Mikael

#2

2015-12-11 00:07

Da denne ID kontrol i det omfang den er tænkt, vil skade al pendling mellem landende, og efterlade flere enten uden job, eller i en situation hvor de vil blive tvunget til at flytte fra deres daglige liv, for at fastholde et arbejde.


Gäst

#3

2015-12-11 05:47

De framlagda förslagen kan kanske minska flyktingströmmen, men det är fortfarande osäkert. Jag är rädd för att denna panikåtgärd bara kommer öka motsättningarna i en redan utsatt del av Sverige. När individer, som före flyktingströmmen hade ett arbete i en region med spännande framtidsutsikter och utveckling, får sina liv raserade och ser regionen förintas, har jag svårt att se några positiva effekterna för den nu så viktiga integrationen.

Gäst

#4

2015-12-11 06:57

Jeg underskrev fordi jeg selv pendler mellem Sverige og Danmark hver dag, og en id kontrol vil påvirke min hverdag rigtig meget, så meget at jeg vil komme til at se min Datter 1/2 time om dagen, og min kæreste i weekenden.

Gäst

#5

2015-12-11 07:13

Fordi jeg er træt af mere transporttidog pga grænsekontrollen i Sverige og bor i Landskrona og nu vil de gøre det i Kastrup ..

Gäst

#6

2015-12-11 07:24

Fordi det rammer mig i hverdagen, der i forvejen kan være svær at få til at hænge sammen med lang transporttid og et lille barn

Gäst

#7

2015-12-11 08:42

Pendler øresundsbro og skåne på facebook siger nej til id kontrol det vil smadre alt

Gäst

#8

2015-12-11 09:27

Som pendler og Øresundsborger er det er stort indgreb i min dagligdag og jeg mener at der bør findes en bedre løsning på EU niveau.

Gäst

#9

2015-12-11 12:51

För att det inte är rätt att stänga ute människor i nöd

Gäst

#10

2015-12-11 19:17

Jeg underskrev fordi det kan betyde store problemer for mig at nå hjem og hente min datter inden hendes fritidshjem lukker. Indfører de kontrollen over en længere periode kan det betyde at jeg enten må sige mit gode job i Danmark op eller flytte til Danmark -Hvilket egentlig ikke er en mulighed fordi min datters far ikke känn følge med

Gäst

#11

2015-12-12 12:33

Vi pendler begge fra Oxie til arbejde i København og er privilligerede nok til at vi kan vælge bilen frem for toget og at vi har fleksible arbejdstider. Toget bliver helt klart et mindre attraktivt transportalternativ for os. Hvis grænsehindringer bliver hverdag, ender det nok med at vi flytter til Danmark - igen er vi privilligerede at vi begge arbejder i Danmark.

Forslaget vil skade miljøet og integrationen mellem Skåne og København.