demonstration 17e oktober

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition demonstration 17e oktober.


Gäst

#26

2015-10-09 15:52

Stäng gränsen, för våra barns skull

Gäst

#27

2015-10-09 22:06

Jag har fått nog av all idioti som regeringen bestämmer . Nog är nog

Gäst

#28

2015-10-10 03:28

Det är våldtäktsmän och mördare som kommer hit. Våldet ökar i samma lavinartat takt som invandringen....jag vill inte ha en ENDA här!!

Gäst

#29

2015-10-10 14:04

Man ska inte ta in så många invandrare som man inte har platser för utan att behöva slänga ut barnfamiljer och våra äldre från sina hem. Har politikerna blivit maktgalna eller penga kåta? Annars ser jag inte varför dom tar in så mycket folk stäng gränsen nån gång.

Gäst

#30

2015-10-10 14:50

Sverige går under

Gäst

#31

2015-10-10 15:36

Det finns ett folk här hemma som heter Svenskar. Många verkar inte fatta eller bry sig om det.

Gäst

#32

2015-10-10 18:16

Det räcker!

Gäst

#33

2015-10-10 20:41

För att nu räcker det mer än väl med asylsökande i vårt sjunkande land. Det räcker nu, nu är det nog!!!

Gäst

#34

2015-10-10 23:16

Sunt förnuft...

Gäst

#35

2015-10-11 07:10

Att regeringen gör Sverige och svenskar till en försumbar grupp. Apropå gör inte skillnad....att våldtagna, blir försumbart, att de som blir utsatt för brott, våldsbrott, blir försumbart....Har egen erfarenhet...där.jag blir ifrågasatt för brottet jag blev utsatt för. För medias förljugenhet, för alla sjuka politiker... För löfvens skull

Gäst

#36

2015-10-11 11:56

För jag blir förbannad när dom sänker o drar in så mycket för svenska folket. När det gäller flyktingar så är det aldrig något stopp då finns där så mycket pengar.

Gäst

#37

2015-10-11 16:24

Känns som sunt förnuft att skriva under på detta.

De som INTE skriver under, har ej något Sunt Förnuft längre utan vänder kappan efter Löfven som virvlar runt i höstvindarna...


Gäst

#38

2015-10-13 15:37

Eftersom 7Klöverpolitikerna inte förstår vad de håller på med är det dax att lyfta ut dem från sina uppdrag och väl insuttna stolar till förmån för politiker som anser att Sverige är Svenskarnas och deras barn och barnbarn och kommande generationers land. Jag har varit nettoskattebetalare i detta land sen jag började arbeta 1968 och det är ta mej fan inte detta som jag har arbetat för som har pågått sen 1975 då en enhetlig riksdag med Olof Palme i spetsen tog beslutet att Sverige skulle vara mångkulturellt. Det kan inte ha undgått någon som är vid sina sinnes fulla bruk vad detta helgalna beslut har inneburit för vårt land i negativ riktning. Jag har själv inga barn men jag tänker på alla er som har det vilka utmaningar dessa stackars ungar står inför om inte VI vuxna nu sätter ner foten så det hörs ända in iRegeringskansliet Rosenbad. Hans Nilsson Trelleborg.


Gäst

#39

2015-10-15 16:18

Skärp gränskontrollen,dom som inte kan identifiera sej ska inte få komma in i vårt land. Först då kan invandringen trappas ner. Och kanske stoppas helt, bara dom behövande ska få hjälp. Var e kvinnorna och barnen? Och ut med dom som kommer hit för ekonomiska skäl. Sist men jävligt viktigt. Ut från EU..
Bauta

#40

2015-10-15 19:24

Revolution, , 


Gäst

#41

2015-10-15 23:06

Det är skandalöst att det kan gå till på detta viset. Ingen gränskontroll. De hinner inte regristeras, de rymmer, ingen vet var de tar vägen. Is terrrorister mördare våldtäktsmän- ingen vet. Tom polisen säger i tv att de är oroliga. Säpo erkänner att vi har isiSverige är ett sjunkande skepp. Varför ska sverige ta emot flest? Långt i från alla flyktingar som kommer hit är i behov av det. Och varför bara män? Sämre politiker har vi nog aldrig haft i modern svensk historia. Och svenskarna även om dock fler och fler vaknar så är det tyvärr för många svenskar kvar med skygglappar. Välfärden kommer vi inte kunna ha kvar utan det kommer bli som i USA inom maximalt 2 år. Etnisk skåning finns inte kvar i skåne om 50 år. Allting har gått till överdrift. Man vågar inte säga något längre då dras rasistkortet fram direkt

Gäst

#42

2015-10-16 08:39

Jag skriver under då situationen är ohållbar i kommunen och mina föräldrar bor i Trelleborgs kommun, men det är likadant i hela landet och en ändring behövs
Kjellan
Gäst

#43

2015-10-16 20:35

Kan det vara för att jag bor i Sverige och jag är rädd om mitt land. Dags att stå upp för landet med.. Regeringen vi har nu är helt ute och cyklar. VAKNA UPP för helvete.. vi står inför en total kolaps och det blir bara värre och värre. Vi kan inte ha alla här, vi kan inte heller ta emot människor utan varken pass eller id - VI VET INTE VAD VI TAR IN !!!

Is- Terrorister, våldtäksmän, tjuvar och fler banditer , tiggare , nya uteliggare -  STOPPA DETTA VANSINNE NU !!!

Vi måste vara realister , detta handlar inte om att vara rasist på ngt vis - alla ska ha rätt till hjälp men inte på detta visset, det är totalt vansinne och ohållbart.

Vi kan inte heller utsätta våra barn, våra äldre och oss själva för en ÄNNU större försämring inom vården, den sociala sektorn osv.

DAGS ATT VAKNA och tänka efter riktigt noga. ÄR DET SÅ HÄR VI VILL HA DET ???