Silja Europa tillbaka till Åbo!

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Silja Europa tillbaka till Åbo!.


Gäst

#1

2015-10-15 17:44

Därför att jag trivdes mycket bättre på silja europa än på Baltic Princess, silja europa är mer genomtänkt planerad och har mer utbud. Bättre panoramafönster , bättre shopping, bättre barer, bättre restauranger, större utedäck, snyggare skorsten och mer lyxig inredning i hela båten. Den har en bättre badanläggning med café högst upp i fartyget som ger mycket bättre panorama utsikt.
Maskinen borde ses över och titta på möjligheten att konvertera den till gasdrift.

Gäst

#2 Re:

2016-08-06 08:01

#1: -  

 Baltic Princess är ett biligt bygge och gammal modigt fartyg man kan nog få Silja Europa biligare i drift nog Baltic Princess har haft mera Tekniska fel än vad Silja Europa hadde jag håller med att Silja Europa hadde störe natt klubb och bättre hytter än vad Baltic Princess har så jag hoppas värkligen att Tallink Silja sätter in Europa på åbo linjejn  från och med den 1.09.2016 Tallink Silja kan sälja bort Baltic Princess och inredningen på Princess är fårn 70 talet ser det ut som alla på Tallink är korkade i huvet om dom inte sätter in Europa på Åbp linjen


Gäst

#3 gällande Baltic Princess

2016-08-06 08:05

#2: - Re:  

 man undrar vad Tallink Silja hur dom har råd att reparera Baltic Princess hela tiden för det blir ju dyrt att ha den så ofta ur trafik  så jag hoppa att Europa kommer tillbaka till Åbo linjen ;)