Stoppa live strip klubb i särna

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Stoppa live strip klubb i särna.

Irene Cavallin
Gäst

#1 porrklubb i Särna

2011-01-27 13:04

Öppnar man en porrklubb i Särna måste det fattas något i huvudet.
Husvallgölen
Gäst

#2 Såg skylten igår..

2011-01-27 14:59

Har sett att de håller på och renovera om, men när ryktena började gå så var de snabba på att lägga vitt papp i fönstrena... Det står Striptease men muntligen heter det "Dans Café". Även övervåningen renoveras...

Tycker synd om Särnaborna..
Anonym
Gäst

#3 Inga strippklubbar i våra byar!

2011-01-27 20:57

Finns det någon strippklubb i Sverige som inte är en lönnbordell?
Guest
Gäst

#4 Re: porrklubb i Särna

2011-01-28 21:06

#1: Irene Cavallin - porrklubb i Särna 

njae... det fattas inte i huvet på som öppnar, endast de som kommer att gå dit, inklusive din gubbe kanske?

TaxiDriver
Gäst

#5 Re: porrklubb i Särna

2011-01-29 16:13

#1: Irene Cavallin - porrklubb i Särna 

Det är INTE en porrklubb, det är EN stripklubb, och jag tycker det är TOPPEN ;)

WD
Gäst

#6 Re: porrklubb i Särna

2011-01-29 23:24

#1: Irene Cavallin - porrklubb i Särna 

 kommer från norra delen av länet  men bor i Avesta och här är väl CAVALLIN

ganska ökänd.......................... kasta inga stenar o.s.v

 

 

 

 

 

Marie
Gäst

#7 Lider med Särnaborna

2011-01-30 11:45

Usch!! Man tycker verkligen synd om Särnaborna! Ryktet kommer att svärtas ned ytterligare för denna lilla byggd, sorligt men sant...
Catharina
Gäst

#8 Anonym

2011-02-02 13:40

Bor lyckligtvis Inte i Särna, men måste tyvärr passera detta "äckel" vid färd till våran stuga. Brukar alltid stanna och tanka bensin, men inte nu längre.. Vill bara
snabbt förbi..!!
Berit
Gäst

#9 porrklubb i Särna

2011-02-02 15:03

Särnafolket var ju jättebra på att stötta bärplockarna

Nu har Särna fått en annan smutsig global industri till Särna.
Den internationella maffiaindustrin kan Särna vara utan.

Det är inte klokt att Särna fått en porrklubb i Särna. Stackars flickor !!
Ett bra botemedel vore alla som bor i Särna störde verksamheten genom att turas om att gå dit. En kväll syföreningstanterna
en annan kväll morsorna på dagis en tredje kväll tjejerna på vårdcentralen o s v
Jaktlaget, Fiskeklubben osv kunde också gå dit och visa stöd för flickorna.

Bäst vore om några starka karlar tog dem därifrån.

Kicki
Gäst

#10

2011-02-03 14:51

Man kan fundera, till vilken nytta och nöje?
Jag och många kvinnor med mig ställer oss ytterst tveksamma till en sådan här inrättning. De kvinnor som arbetar här, jag undrar om de verkligen kan göra det för sin egen lusts skull, eller om det inte är mer troligt att de är i ekonomisk knipa, så att de tror att med detta löser vi det tillfälligt. Så "tom" i huvudet så att man ställer upp bara för att behaga, tror jag knappast någon kvinna är. Däremot så undrar man om inte männen har denna "tomhet" eftersom de hellre går på strip klubb, blir upphetsade o köper sex där, än att ge sin kärlek (om de nu har någon) till sin sambo/maka/make i stället.
Det är visserligen inte förbjudet att sälja sex men att köpa och vad kommer fram vad som försegår på denna "klubb".
Jag undrar samtidigt om Dragans fru, tycker att detta är lika lustfyllt som sin man?
christine mandl
Gäst

#11

2011-02-03 15:31

sådant här jävla snusk skall inte förekomma i sverige han kan ta sitt jävla företag till sitt hemland i stället.UNDRAR VAD HANS FRU TYCKER OM DETTA OM HAN NU ÖVERHUVUDTAGET HAR NÅGON SOM STÅR UT MED EN SÅDAN FÖRNEDRING TILL KVINNORNA SOM UTFÖR DENNA UPPGIFT AV DENNA DRAGAN.
Myr Per
Gäst

#12 Strip är konst.

2011-02-04 09:27

Strip är konst, likt orientens magdans.
Kommentarer som "äckel vid våran stuga" " detta snusk i särna"
När kvinnor rör sig till musik är det en konstart som alltid funnits.
Ni är bara rädda för konkurans när era kroppar inte längre lockar till sig åtråvärda blickar som i ungdomens dagar då ni ville ha bekräftelse och kill besök på natten.
Torrbollar !
Guest
Gäst

#13 Re: Såg skylten igår..

2011-02-10 01:37

#2: Husvallgölen - Såg skylten igår.. 

 det ska du inte göra det är nog värre att bo i musvallgölen


Gäst

#14 Rent mjöl i påsen ?

2011-02-10 22:45

Djädrans moral tanter, " vad hans fru tycker om detta" de ska ni skita i. Det spelar väl ingen roll vart han får matlusten ifrån så länge han äter hemma !
Jag har sällskapat med en strippa, hon kunde inte tänka sig sex före äktenskapet eftersom hennes familj var katoliker, då gjorde jag slut.
ezi-muzic.devhub.com
Gäst

#15 Re: porrklubb i Särn

2011-02-12 01:02

#9: Berit - porrklubb i Särn a 

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅJAAAAAAAA VI KOMMER I SOMMAR / FINSPÅNG

Guest
Gäst

#16 Re: Anonym

2011-02-21 21:14

Varför tycker du det är äckligt, du gör ju det själv hemma! Tänk på alla som är äldre och hemma, som inte tar sig någonstans. Tror säkert att det också finns en massa kvinnor som är ensamma, som inte kommer ut, och saknar både det ena och det andra! Varför skall det kallas för något snuskigt? Det har funnits i ca 600 år!

Ni fördömer något som både fattas och som kan vara en positiv del av vårt leverne.

Sex är inte snuskigt. Sex kan också vara en form av konst, Man behöver inte tänka på att det bara är sex! Knulla eller intima sexlekar..Tror säkert att er egen fantasi rullar på när ni ser denna skylt, men måste kalla det för snusk! Samma sak gäller både nudister, nakenbad, och allt annat som finns omkring oss.. Var medmänniskor, tänk på alla som är ensamma, som inte har en scans att finna denna känsla, att se och behagas av vad det andra könet kan ge? Du som har allt detta kan bara passera och inte bekymra dig, på samma sätt som på en TV, Bara att knäppa av eller byta kanal. Men ni skall alltid klaga och bekymra er bara för att ni har dessa möjligheter som inte andra medmänniskor har. Hur mycket skadar egentligen denna skylt er? Jag tycker att ett hus som inte underhålls eller som är fult och omålat ser värre ut.. Besöker ej denna club. Men bryr mej heller inte.. Var glad att någon drar pengar till er lilla pytteort...ock sluta klaga...

BB 

Guest
Gäst

#17 Du är ju inte normal??

2011-02-21 21:16

#8: Catharina - Anonym 

 

Varför tycker du det är äckligt, du gör ju det själv hemma! Tänk på alla som är äldre och hemma, som inte tar sig någonstans. Tror säkert att det också finns en massa kvinnor som är ensamma, som inte kommer ut, och saknar både det ena och det andra! Varför skall det kallas för något snuskigt? Det har funnits i ca 600 år!

Ni fördömer något som både fattas och som kan vara en positiv del av vårt leverne.

Oj då! Vilka problem du har! Så du blir äcklad av en fasad och skylt! Stackars din sambo eller Man...Sex är inte snuskigt. Sex kan också vara en form av konst, Man behöver inte tänka på att det bara är sex! Knulla eller intima sexlekar..Tror säkert att er egen fantasi rullar på när ni ser denna skylt, men måste kalla det för snusk! Samma sak gäller både nudister, nakenbad, och allt annat som finns omkring oss.. Var medmänniskor, tänk på alla som är ensamma, som inte har en scans att finna denna känsla, att se och behagas av vad det andra könet kan ge? Du som har allt detta kan bara passera och inte bekymra dig, på samma sätt som på en TV, Bara att knäppa av eller byta kanal. Men ni skall alltid klaga och bekymra er bara för att ni har dessa möjligheter som inte andra medmänniskor har. Hur mycket skadar egentligen denna skylt er? Jag tycker att ett hus som inte underhålls eller som är fult och omålat ser värre ut.. Besöker ej denna club. Men bryr mej heller inte.. Var glad att någon drar pengar till er lilla pytteort...ock sluta klaga...

BB 

Guest
Gäst

#18 Re: Strip är konst.

2011-02-21 21:20

#12: Myr Per - Strip är konst. 

 Medhåller dig! Som alla Svenska kvinnor, som efter att dom har fått en man inte bryr sig om utseendet, tuggar i sig en massa mat blir fet och fåtr bilringar i midjan, klär sig osmakligt, och tror att männen skall älska dom för evigt! Nej tacka vet jag kvinnor från Öst... Pråliga, smäckra, tänker på utseendet, ock ändå mer belästa och kunniga i allt..

BB

 

Guest
Gäst

#19 Re: Lider med Särnaborna

2011-02-21 21:25

#7: Marie - Lider med Särnaborna 

 Troligen lider du mest själv!

Du vet heller inget om vad du pratar om!!! Skäms du själv av vad du gör eller om dina egna fantasier? Du ser varken in genom väggen eller hur, men du kanske fantiserar om vad som händer där bakom? Det är bara en strip klubb inget annat! Men du kanske oroar dig om att din man skall stanna till där för att du inte tillfredställer honom ? Troloigen är det varför du tittar ner på detta ställe!

Varför tycker du det är äckligt, du gör ju det själv hemma! Tänk på alla som är äldre och hemma, som inte tar sig någonstans. Tror säkert att det också finns en massa kvinnor som är ensamma, som inte kommer ut, och saknar både det ena och det andra! Varför skall det kallas för något snuskigt? Det har funnits i ca 600 år!

Ni fördömer något som både fattas och som kan vara en positiv del av vårt leverne.

Sex är inte snuskigt. Sex kan också vara en form av konst, Man behöver inte tänka på att det bara är sex! Knulla eller intima sexlekar..Tror säkert att er egen fantasi rullar på när ni ser denna skylt, men måste kalla det för snusk! Samma sak gäller både nudister, nakenbad, och allt annat som finns omkring oss.. Var medmänniskor, tänk på alla som är ensamma, som inte har en scans att finna denna känsla, att se och behagas av vad det andra könet kan ge? Du som har allt detta kan bara passera och inte bekymra dig, på samma sätt som på en TV, Bara att knäppa av eller byta kanal. Men ni skall alltid klaga och bekymra er bara för att ni har dessa möjligheter som inte andra medmänniskor har. Hur mycket skadar egentligen denna skylt er? Jag tycker att ett hus som inte underhålls eller som är fult och omålat ser värre ut.. Besöker ej denna club. Men bryr mej heller inte.. Var glad att någon drar pengar till er lilla pytteort...ock sluta klaga...

BB 

Guest
Gäst

#20 Re:

2011-02-21 21:26

#11: christine mandl -  

 Samma med dig pucko!

Läs vad jag skrivit nedanför...

BB

Om du har IQ nog???

Guest
Gäst

#21 Re: porrklubb i Särna

2011-02-21 21:28

#9: Berit - porrklubb i Särna 

 Samma med dig.... Läs nedanför vad jag skrivit om sådana som du som inte begriper vad ni pratar om...

BB

Guest
Gäst

#22 Re:

2011-02-21 21:38

#10: Kicki -  

 Nej jag förstår varför!

Så fort ni får ett sällskap eller blir sambo med någon! Så dalar er kropp till bilslangar, klär er osmakligt, provar ens inte att se tilldragande ut, iklädd helly Hansen och BH & Gördel från 60 talet..Så jag förstår varför ni blir aggresiva och oroliga för dessa Öst stats tjejer som verkligen förstår hur att tilldraga sig män som bor i dessa trakter. Dom har både utseende, stil, och verkligen belästa, och nöjer sig med att vara älskade, och tackar för att dom provar att vara attraktiva...Och det behövs inte köpas sex, bara att se dom kan vara nog. Om ni blir avundsjuka av att dom ser bättre ut än er själva så uppfattar jag det bara som avundsjuka. I alla fall så jobbar dom för sitt uppehälle och försöker, även fast dom är fattiga, men i alla fall så har dom stil och ser kvinnliga ut.. Så om du skall behåla din man! Så försök att ändra din inställning och var inte avundsjuk som ni är...

BB

Guest
Gäst

#23 Re: porrklubb i Särna

2011-02-21 21:42

#1: Irene Cavallin - porrklubb i Särna 

 Varför då Irene?

Läs gärna vad jag skrivit i dom andra svaren!

Tror bara att ni är avundsjuka på dom tjejerna/kvinnorna från Öst!

Och rädda om era män för att ni själva tappar greppet om dom... Och jag förstår varför!

BB

 

Guest
Gäst

#24 Re: Inga strippklubbar i våra byar!

2011-02-21 21:46

#3: Anonym - Inga strippklubbar i våra byar! 

 Så klart att du är anonym!

Så klart har du varit på en massa strippklubbar om du kan säga att det kanske är en lönn bordell!!

Fy fan va dumt inlägg....vilket IQ har du egenligen?

Läs mina senare inägg så fattar du pucko!

BB

Guest
Gäst

#25 Re: porrklubb i Särna

2011-02-21 21:47

#1: Irene Cavallin - porrklubb i Särna 

 Tycker synd om dig Irene!

Du måste vara svartsjuk eller något...

BB