Jag är flykting i mitt eget land
Kontakta namninsamlingens skapare
Att tvinga el-överkänsliga att leva under en Cell-mast är helt likvärdigt ! Det är tortyr !
Mvh Renu o Tord Östlund.
Re:
Tack för namnunderskrifterna!
Tord Du undrar varför så många drabbas t.ex. av cancer...
bara ögna t.ex rubrikerna om Du scrollar nedåt på denna sida av en mycket erkänd hjärncancer-forskare i Sverige: http://lennarthardell.wordpress.com/
kolla lite på : http://www.stralskyddsstiftelsen.se/
vänliga hälsninigar, Marjo
Ja, tog kontakt nu sedan jag själv inte kan sova om nätterna samt en massa andra symptom som jag sedan en tid förstått beror på strålninskänslighet. Sedan vi drog ut routern mådde jag mycket bra här hemma. Nu har de satt upp en n mobilmast, jag ser den härifrån, och jag sover skitdåligt samt mår inte bra, det samtidigt som situationen med min arbetsmiiljö på arbetet blir allt sämre. Jag är bara 38 år och har två barn och man. Jag vill inte flytta igen. Var ska jag fly?
Re: Ghandi-citat
TACK SNÄLLA DU FÖR DITT STÖD!
= Din namnunderskrift
och för det FINA citatet från Ghandi ....
jag kämpar på och fortsätter attf förvänas över hur Svenska och övriga väst-världens beslutsfattare kör över en växande folkgrupp
tack igen! och om Du orkar, sprid!
vänliga hälsningiar, Marjo
som skapat namninsamlingen och kampanjen L O I S = Lågstrålande Områden I Sverige
Re: L O I S namninsamling, Din kommentar
Tack för Dina kloka ord! Jag önskar att politiker ville se det så också!
Jag förbereder - och hoppas på artiklar i några tidningar, i anslutning till sådant kanske Du kunde skicka in insändare om detta?
Vänliga hälsningar,
Marjo Marthin
Detta är allvar för många, inte bara folk från mellanöstern och afrika behöver kunna leva ett värdigt liv. Varför skall inte våra egna nära och kära få något stöd i deras flykt undan strålningsterrorn?
Re:
Det mest skrämmande är att det faktiskt finns kunskap och kännedom men att denna döljs av telkomindustrin, ICNIRP, SSM och våra egna folkvalda. Och andra som liksom de uppräknade har ekonomisk vinning på att skydda telekombolagen.
Re:
Jag vet precis hur det är för dig, jag var i precis samma situation och ålder när jag lärde mig den hårda vägen vad strålningen kan ställa till mej.. jag fick lämna familj hus och hem för att jag var totalt slutkörd. Jag hoppas bättre lycka för dig.
Re:
Hej
om du inte gjort det redan, så kan du ju måla sorumsväggarna (och helst också taket) med dämpande färg. strålningsreducerande film på fönstren och/eller specialgardiner. Alternativt sova i en baldakin. sovrummet är ju det viktigaste, så att man återhämtar sig. Själv flyr jag ner i källaren när det blir för jobbigt.
du kanske redan har kollat in www.rtk.se som har stort sortiment
Elallergi är BULLSHIT!
Lika mycket BULLSHIT som homeopati, kristallhealing, clairvoyance, kolloidalt silver, religion och astrologi!
SKÄRP ER!
| This discussion has been closed. |