Anmäl polisen 23 aug 2014

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Anmäl polisen 23 aug 2014.


Gäst

#76

2014-08-24 11:22

Polisen gör som dom vill o kommer alltid undan, med att hävda självförsvar etc.

Gäst

#77

2014-08-24 11:23

FAN!!! På kommentaren för Ida-Mira Joansson ska det inte stå "väldigt bra!!" Jag förstod inte frågar och fick för mig att det var sidan man skulle kommentera. men detta med poliserna i Malmö är FÖR FAN SJUKT!!! Det värsta jag hört på länge. Jag hoppas de försvinner ur vårat samhälle!!! Jävla fachister!!!!!!!

Gäst

#78 Demokrat

2014-08-24 11:29

Heja polisen! Stoppa vänsterfascismen!


Gäst

#80

2014-08-24 11:45

Galet jävla äckliga polisjävlar.
Sverigedemokrat enda in i själen!

#81 Stoppa invandringen!

2014-08-24 12:08

 

Stoppa invandringen - så slipper vi denna skit! Det är invandringen av alla sorters

 

kreti och pleti från fatigdom och islamist fascister och svenska IQ-befriade AFA idioter

 

som skapar denna oro i landet! Vårt land kommer att bli som Irak, Syrien, Afghanistan,

 

m fl länder, så länge vi släpper in allt möjligt skit. Majoriteten av svanskar vill inte ha

 

dessa invandrare till landet, sedan är de en minoritet av sketna AFA-muppar som

 

är ute på gatorna och skapar bråk. De ska stoppas och invandringen, så slipper vi

 

dessa kravaller och våld. Ju mer invandrare som vi tar hit, desto större risk är det 

 

att vi snart har ett inbördes krig i Sverige mellan svenskar och invandrar inkl. med

 

AFA-idioter! Så stoppa invandringen och kasta ut de som finns här. De får rädda sig

 

själva och arbeta i sina länder för sin frihet, det är fan inte Sveriges problem, Tack!*

 

Jag vill  att mina skattepengar läggs på vår välfärd inte på invandrare som är endast

 

parasiter!

 

Stackars poliser

#82

2014-08-24 12:14

jävla idioter, alla som blev skadade vart gärningsmän som försvårade polisens arbete och dom stod ej stilla och höll sig på avstånd plus dom stod i grupperingar.

Läs svenska lagen era dumma jävlar,Att ni sedan försöker anmäla polisen för ni stör deras arbete och försöker skada dom genom slänga saker och kasta tillhyggen emot dom.

Och sedan har ni mage att klaga när ni blir påkörda av häst och bil när ni står ivägen med vilje och har GOTT om tid att flytta på er?

Vart var era föräldrar när ni växte upp om jag får fråga? för någonstans gick det jävligt fel i eran logik och erat tänkade, alla som blev skadade förtjänade mer eller mindre, och kan ej säga det är tragiskt det hända för det vart dom själva som orsakade det.

Det är tragiskt när krig händer, det är tragiskt när någon blir våldtagen, det är tragiskt när oskyldiga blir skadade.

Men detta är inte tragiskt för fem jävla öre, sluta leta syndabock när det är offerna som orsakade detta dem själva.

Stolpskott...... jisses.

Rädda Sverige nu!

#83 Polisen skyddar sverige!

2014-08-24 12:16

Tack gode gud att vi har polisen här i Sverige och skyddar oss svenska, annars skulle AFA-fascisterna ta över med annat skit som islamister, muslimer. Sverige är på väg att försvinna, detta kommer att snart vara ett fullbordat muslimskt och islamistiskt vidrigt land om invandringen inte stoppas!

Rädda Sverige verkligen!

#84 Rädda Sverige och svenksa samhäälet & poliser!

2014-08-24 12:21

Invandring + muslimer-islamister + AFA-Fascister = VÅLD & KRIG!!


Gäst

#85

2014-08-24 12:22

Man bör aldrig använda sin makt så det blir ett "maktmissbruk" och när det kommer till demokrati så bör inte rasistiska åsikter härja runt på torgen, DET är inte demokrati!
zinga

#86 Re:

2014-08-24 12:25

#11: jag -  

 "Många som deltar i en rasistisk demonstration, som nu i Jönköping, gör sig skyldiga till brottet hets mot folkgrupp, då de med fanor, sköldar, symboler och uppträdande sprider nazism och nazistisk ideologi. Det innebär att polisen ska omedelbart gripa misstänkta gärningsmän individuellt, enligt skyldighet inskriven i polislagen" cit. fd polisintendent Eric Rönnegård SvD
27 april 2014 kl 22:53, uppdaterad: 1 maj 2014 kl 07:22.


Gäst

#87 Re: Invandringen är grundproblemet!

2014-08-24 12:36

#85: -  

Det är demokrati att få säga sitt! Och vi är många som vill stoppa AFA-fascister och invandring för att rädda vårt välfärdssamhälle i Sverige! Det är ite inte rasism, det är i så fall osolidariskt, men det har man rätt att vara. Solidarisk kan man vara mot de man vill, man får tycka vad man vill i vårt land, och dessa våldsamheter har direkt med invandringen att göra. Fanns inte denna vidriga massinvandring, så skulle heller inte partier/grupper som svenskarnas parti finnas och ha torgmöten och inte heller motdemostranter som AFA-fascister! Så tänk på det era puckon!


Gäst

#88

2014-08-24 12:41

..

Gäst

#89 Re:

2014-08-24 12:45

#63: -  

 Haha!


Gäst

#90

2014-08-24 13:05

Vänsterkretiner fick vad vänsterkretiner behövde. HEJA POLISEN!

Gäst

#91 Re:

2014-08-24 13:07

Lär dig vett ist. din vänsterexkrement. No pity for you fool.

Gäst

#92

2014-08-24 13:09

Polisen gör fel, då ska dom straffas.

Gäst

#93

2014-08-24 13:22

Sjukt och viktigt
Jonathan

#94 Re:

2014-08-24 13:32

#3: -  

 Vi vill heller inte ha anarkister, autonoma och extrem radikalister som har med sig ammoniak i ballonger, påkar och teater blod för att få mer uppmärksamhet. Vi behöver inte yrkes demonstranter som ser som sitt främsta uppdrag att starta upplopp. Vi behöver inte maskerade demonstranter som när de startat ett våldsamt upplopp gnäller i media att polisen återställde ordningen. Vi behöver skydda vår demokrati och då är ni ett lika stort hot som SVP.

Jonathan

#95 Re:

2014-08-24 13:35

#77: -  

 Nja, låt de vänster orienterade extremiserna sitta i en båt på Atlanten med SVP. De är barn av samma anda, våldsfanatiker och hot mot ett fritt och öppet samhälle


Gäst

#96

2014-08-24 13:37

Jag tycker att bara för att man är polis betyder det inte att man får göra som man vill
Om inte dem följer lagarna så varför ska vi medborgare följa dem.
Att köra över en människa utan vidare är mord försök så han ska dömas precis som vi skulle fått en dom. Poliser ska sättas fast oavsett om dem är poliser. Poliserna i Sverige är makt missbrukare och elaka.
Tobias

#97

2014-08-24 13:48

håller med om att polisen inte skall utöva våld och provocera demonstranterna. Men hur skulle dom annars agera gentemot jubelidioten som ställer sig snett framför en frammryckande polisbil. Ville han stoppa bilen så skulle han ju ställt sig framför och inte bara petat in tårna under hjulet! Han får gott skylla sig själv i detta fallet!


Gäst

#98 Re: Re:

2014-08-24 13:52

#94: Jonathan - Re:  

 bra sagt!


Gäst

#99 Re:

2014-08-24 14:02

#96: -  

 jag tycker att bara för att man är en provocerande och våldsam deminstrant så betyder inte det att man får göra som man vill! Och så vidare... Sluta gnäll! Vill man mucka med polisen så räkna med att få skit tillbaka. Inte så coolt att springa och gömma sig å säga "det där e olagligt herr polis så nu får du sluta"

 

Sen en heder till alla er (de flesta) som var där och gjorde en stillsam och hedervärt demonstration mot den genomruttna nazismen! E sjukt att folk har dessa åsikter över huvud taget. Men de är ju å andra sidan inte så känna för att vara de smartaste i samhället, så de missade nog historielekrionerna!

 


Gäst

#100

2014-08-24 14:05

THE PHOTOS OF THE PEOPLE LYING DOWN BETWEEN THE HOOFS OF THE HORSES MEDE ME ASTONISHED AND SORRY.