Anmäl polisen 23 aug 2014
Kontakta namninsamlingens skapare
Re: Som i Kärrtorp?
Du menar då dom fredliga demonstranterna hugger nazisterna med kniv?
Har inte så mycket att uttala mig om just den händelsen. Inte insatt.
Tänker just nu på DENNA händelsen.
T.ex. sett filmerna från dagens Malmö...där polisen har blåljus på, men han som blir påkörd inte ens orkarflytta på sig.
Hur motdemonstranterna flyttar sig framåt TRORS barrikader och staket.
Dom har helt enkelt inte gjort, det dom blivit tillsagda. Just DÄRFÖR anser jag att polisen agerat rätt.
Håller med om att såna som SvP, inte borde göras hörda. Men nu e´ ju LAGEN så, att det e´ deras lagliga rätt.
Såna här motdemonstrationer e´ bara ett hot mot demokratin.
Jag blev inklämd mellan 3 poliser på hästar, vi stod lugnt och fint invid kravallstaketet och väntade på SVP- då dundrar dem in med typ 10 st hästar för att vi ska gå bort därifrån. Men jag hann inte flytta mig och en av poliserna bara vrålar "Flytta dig för FAAN!" och jag bara "JAG SKA!" Men jag kunde inte förflytta mig från kravallstaketet eftersom de stod i vägen för mig! Jag blev nästan trampad på av hästen som idioten satt på. Sen lyckades jag förflytta mig längst med kravallstaketet och ta mig ut i en liten lucka mellan två hästar. Fy vad arg och rädd jag var!
Döm dom!!
Re: Re: Re:
Ursäkta ?? !! Nerknarkade ?? Det visar vilken nivå ditt förstånd i en diskussion är på
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re: Re:
Det är inte polisens jobb att köra på människor med buss eller rida över människor som LIGGER NER.
| This discussion has been closed. |
Re:
#22: -
Har motdemokraterna...förlåt. Motdemonstranterna ansökt om att få hålla en motdemonstration?
För DÅ hade dom haft polisen på SIN sida.
Nu i detta fallet, var det ju tvärtom...eller?