Vi kräver att Sverige följer Sol Barnkonventionen!!! Alla som har blivit illa behandlade av soc och

Madelaine Grimstedt
Ansvarig för denna petition

#1

2014-08-14 21:06

Skriv på alla nu!

Gäst

#2

2014-08-18 07:21

Bra ide! Folk har rätt att få veta hur socialtjänsten behandlar barn och familjer egentligen.

Gäst

#3

2014-08-18 07:37

Det behövs åtgärder och granskning av en sådan stor myndighet!
Ivo räcker inte till!

Gäst

#4

2014-08-18 08:07

Är falskt anklagad av grannar där jag bor, enligt anmälan har jag svurit en del å diverse påhitt!! Har en konsult från Växjö som utreder oss och har satt mug å.barnen på hvb hem annarshade det blivit LVU på barnen! Vet vad jag gjort å.inte gjort, anmälningarna är bara ett sätt för grannarna att få bort mig!!! Och soc agerar med hvb och i stort.sett frihetsberövade, får inte gå eller åka. Nånstans själva utan personal, är barnen på dagis så måste jag vara på hvb hemmet får inte gå.utanför dörren!!

Gäst

#5

2014-08-19 12:24

Jag blev illa behandlad av soc år 1986 då dom tog min dotter ifrån då jag. VAR PÅ ETT SÄRSKILT HEM. DÅ VI INTE VISTE ATT ATT SOL OCH VÅRD AV UNGAR DÄR DOM SA ATT VI MISSKÖTTE VÅRT BARN NÄR DET INTE VAR SANT OCH VI FÖRSTÅD ATT VI INTE SKULLE FÅ TILLBAKA HENNE NÄR DET KOM TILL TINGSRÄTT DOMBESLUT JAG MENNAR ATT MAN INTE TAR BARN OM DET INTE BEHÖVS UTAN DET SKA VAR SANNING OM BARN FAR ILLA OCH BROTT MOT ETT BARN DÅ KAN JAG APCETERAR ATT DOM GÖR RÄTT MEN INTE FÖR ALLA OCH VI SOM HAR BEHOV AV HJÄLP DÅ TYCKER JAG ATT DET ÄR VI VUXNA SOM SKA FÅ HJÄLP MED ATT TAR HAND OM ETT BARN OCH INTE LÄMNA SITT BARN TILL SOC UTAN DET BÖR FINNAS ANDRA MOTIV OCH LAGAR

Gäst

#6

2014-08-20 15:48

Behöver vi soc? Soc ska vara frivilligt å aldrig någonsin tvinga sig på någon. Bättre stänga ner socialen

Gäst

#7

2014-08-20 17:00

Riv ner neocolonialistiska LVUsystemmet!