Förbud mot koranbränning

Med anledning av händelserna i Sverige de senaste dagarna på grund av bränningarna av koranen, vill vi mobilisera oss och visa vår ståndpunkt i frågan. Vi är emot koranbränning, med anledning av det hat och islamofobi som det symboliserar. Koranen är det heligaste och mest betydelsefulla för en muslim, att bränna koranen är direkt kräkning mot alla muslimer och därav en direkt brott mot religionsfriheten. Detta hatbrott måste få ett slut , och med detta nanminsamling tar vi alla ställning mot att detta sker igen. Med denna namninsamling säger vi ifrån mot islamofobi, och sätter stopp mot all hat och hets mot muslimer.

Genom att underteckna godkänner jag att Marian Ahmed lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )