Flytta inte på Maria

Under torsdagen den 14/6 var Maria och hennes vänner ute och körde EPA-traktor och hade det roligt tillsammans, när det som inte får hända, inträffar. Maria och en av hennes vänner råkar trilla av fordonet. Marias vän klarar sig, men Maria åker in till sjukhuset med fyra stycken hjärnblödningar. Ett tag innan olyckan inträffade så fick Marias familj ett brev ifrån Migrationsverket där det stod att de var tvungna att flytta ifrån sitt hus till en camping i Vänersborg. Maria kommer att klara sig, men flytten kommer påverka Marias rehabiliteringsperiod negativt. Därför behöver vi hjälp med era namnunderskrifter för att få Maria och hennes familj att bo kvar, Maria måste få komma tillbaka till sitt vardagliga liv i lugn och ro, med nära och kära runt henne. Hjälp oss, flytta inte på Maria!

Din e-postadress kommer inte att publiceras på vår webbplats. Insamlingens upphovsman kommer dock att se alla upplysningar du lämnar på detta formulär.