Få hit Barda Karl!

Hallå elever av Lugnetgymnasiet. De flesta av oss har någon gång i sitt liv upplevt den underbara världen av Barda. Alla som har sett Barda bör förstå vad jag menar. Att se Barda i ung ålder är en upplysning. Tänk, hade ni aldrig sett Barda skulle ni nog inte vara den ni är idag.

Anledningen till att Barda rörde våra hjärtan var såklart på grund av Barda Karl, riktiga namn Karl Ytterberg. Vad skulle våran uppväxt vara utan Barda Karl? Näst intill ingenting.

Nu mina vänner, har vi inte hört av Karl. Vart är han, vad gör han, hur står det till med han. Under alla dessa år har vi levt våra liv inskränkta med dessa frågor. Jag har fått tag på Barda Karls nummer. Hjälp mig med denna namninsamling så kan vi åter en gång få träffa spelledaren kanske en sista gång i form av en föreläsning i Lugnetgymnasiets Aula. Klart är ingenting ett garanti men tänk om. Man kan alltid hoppas.

Genom att skriva under godkänner jag att Jack Farlblad överlämnar min signatur till dem som har makt över frågan.