DSG

Denna namnunderskrift är ett bemötande av Rasklubben Dansk-Svensk Gårdshund (RDSG) brev från den 17 februari 2015 med namnet " Styrelsen informerar" bland annat publicerat på rasklubbens facebooksida och hemsida. Länken nedan är det bemötande som ska skickas till de instanser som står överst på pdf filen som öppnas nedan i nytt fönster.

Är ni fler i familjen som ska skriva under måste det göras på olika datorer för varje underskrift är unik. På mailadressen ni uppger kommer det sen ett mail från den här sajten "Skriv under" som ni ska bekräfta så den kommer med. Denna namnunderskrift kommer att skrivas ut och skickas med bemötandet till  instanserna.

Genom att skriva under godkänner jag att Skrivelse överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.