Djurens rätt att slippa Fyrverkerier

Många hundar som lider veckan efter jul och hela nyårs veckan på grund av dessa raketer . Vi är en organisation som heter Djurägare utan gränser / Animal Protector , vi jobbar för djurens rätt att få ett bättre liv . Det rör sig om så sjukt många djur som far illa . Inte bara våra djur i hemmen , vi har djur ute i det vilda . Vi har hästar , kor ,grisar , getter med flera som också är rädda . Våra fåglar som trasslar in sig i ståltrådar från rislyktorna . Är det så här vi vill ha det i Framtiden ? Tycker vi detta är rätt ? Vi är många i världen som värnar om djuren , i bland undrar jag hur många är vi ? Vi skrämmer i hjäl våra djur med dessa raketer, denna nyår var där en del som fick hjärtstillestånd , fick lugnande men var ändå så sjukt stressade , en del Som ligger och darrar i flera dagar efter . Hundar och andra djur som flyr i panik . Är det så här vi vill ha det ? När får vi nog ? När ska vi ställa krav på vår regering , våra kommuner ? På den frågan svarar jag VI GÖR DET NU ! Vi ett par stycken från Admin som jobbat på en skrivelse , som ska skickas till dem högre makterna . Vi hoppas och önskar att vi kan göra oss hörda genom att göra en namn insamling . Ditt namn är viktigt det kan vara avgörande . Så snälla skriv på och hjälp våra djur .

Djurägare Utan Gränser / Animal Protector    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att underteckna godkänner jag att Djurägare Utan Gränser / Animal Protector lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )