Bort med RFSU från våra skolor!

Detta är en namninsamling för alla som inte vill se RFSU vulgära "sexualundervisning" i våra skolor. Alla ni som har läst om vad de lär ut, vet hur sjukt det är och att det är något som barn och tonåringar absolut INTE ska få höra i skolan - på undervisningen. Så skriv under om du också är missnöjd och inte vill se dem längre på våra skolor. Detta namninsamling kommer att skickas slutligen till utbildningsministern och förhoppningsvis så kommer åtminstone deras närvaro i våra skolor att ifrågasättas.

Detta kommer att vara följebrevet till utbildningsministern:

Jag är aktiv katolik och har genom mina kontakter/vänner (som både är katoliker och icke) gjort en namninsamling mot, vad vi tycker är, en alltför vulgär "sexual upplysning" i skolan. Den riskerar att leda till en förvrängd bild av människan och dess sexualitet. Det riskerar att även leda till att respekten för medmänniskan blir ännu lägre. Barn har rätt att få vara barn och ska skyddas från vulgära angrepp på människans kropp.