Bojkotta PostNord

Nu är det dags att Bojkotta PostNord Det här är under all kritik, det måste få ett ett slut om hur man hanterer våran post. Vi får börja använda
Bring och Schenker i stället.

Dom ska inte trampa på oss Sen börjar de klaga på brevinkasten, dom har fungerat i 25 år och nu helt plötsligt fungerar de inte mer...varför kan man undra, har de unga brevbärarna blivit för LATA?   Många hamnar hos Kronofogden och inkasso mm, många har inte fått sina löner på postcheckar. Där finns folk som har skickat matpaket till nära å kära som inte kommit fram efter poststrul, själv skickade jag ett litet paket till en kund rek. i April månad hon har fortfarande inte fått sitt paket och vi reklamerade detta efter 3 arbetes dagar och PostNord har fortfarande inte hört av sig, dom letar nog fortfarande efter paketet eller så ligger det på någon soptipp någonstans i Sverige.  Norden har alltid fått sådan bra kritik hur väl de behandlar sin post som värde papper...men inte mer

Berättelse från drabbade

Läs lite om PostNord här...

Så fort vi nått 100.000 underskrifter skickar vi det till regeringen, sedan satsar vi på 1 milj