Bevara linje 100 och 300.

Vi är många som pendlar till och från Skanör/Falsterbo/Höllviken från Malmö och Trelleborg. I och med den nya tidtabellen på helger, försvåras våra resor till och från arbetet.
Att resa kollektivt är för många det enda alternativet och dessutom det mest miljövänliga, men i och med att avgångar flyttats fram 10 minuter innebär det för en stor grupp att istället för att ha 10-25 minuter på sig efter avslutat pass till buss mot Malmö, till över 60 minuters väntan. Helt oacceptabelt.
Vi kräver att Skånetrafiken ser över tidtabellen och istället för att försvåra, förenkla möjligheterna att bo i Malmö och arbeta längs med linje 100 och 300.

Genom att underteckna godkänner jag att Johanna Kihlman lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.