Bevara Café Greven.

BEVARA CAFÉ GREVEN I KARLSKRONA!

Blekinge Museum planerar att stänga Café Greven i dess nuvarande form!

Vi behöver DIN hjälp!   SKRIV UNDER!!

De nuvarande ägarna har utvecklat ett eget och unikt koncept med regelbundna och välbesökta musikkvällar för en lite äldre publik samt mer än fullsatta allsångskvällar. Detta har gjort Café Greven känt inte bara i Karlskrona och lockar mycket turister sommartid, vilket ger god PR för Karlskrona och Blekinge Museum.

1. VI vädjar till Blekinge Museums styrelse att ompröva beslutet och låta ägarna fortsätta driva Greven i samma unika, folkliga , enkla folkparaksanda! Ta inte ifrån oss detta utan lyssna på folket!11DA890E-C810-461C-A872-144E571ED5D8.jpeg

Din e-postadress kommer inte att publiceras på vår webbplats. Insamlingens upphovsman kommer dock att se alla upplysningar du lämnar på detta formulär.