STOPPA nedläggningen av klädbutiken H&M i köping

1. Jag har startat denna namninsamling i syfte med att försöka få klädbutiken h&m att INTE läggas ner här iKöping.
    Vi har INTE många butiker här i stan och h&m är en prisvärd butik för alla parter.

När h&m nu läggs ner så kommer även våra andra butiker runt om i Köping (speciellt på big inn) märka att försäljningen inte blir densamma då jag tror att just h&m är en lockande faktor till att fler butiker har bra försäljningar. Personalen på h&m är utan tvekan den trevligaste jag mött, deras kundbemötande är så ärlig och rätt.

Detta vore en riktig förlust för oss!!!   Nu gör vi allt vi kan för att få ha kvar butiken. Jag tycker vi HANDLAR så mycket vi bara kan, just för att bevisa att den är värd att ha kvar och att vi inte vill mista den 🤚🙋‍♀️

Skriv gärna under med era namn så ska vi alla kämpa! :)

Genom att skriva under godkänner jag att Nathalie Granbom överlämnar min signatur till dem som har makt över frågan.

Vi kommer att visa annons för den här namninsamlingen för 3000 människor. Vi kommer att marknadsföra denna namninsamling för personer som tittar på andra namninsamlingar på vår hemsida, men ännu inte har sett just denna.