Är du för att Region Stockholm köper Kurön i syfte att fortsätta bedriva vård?

Jag är en vanlig medborgare som har en vision – Region Stockholm ska köpa Kurön – du vet ön bredvid Adelsön där Frälsningsarmén bedrivit beroendevård (HVB) – i syfte att bedriva forskning om beroende, psykisk sjukdom och psykiatrisk samsjuklighet.

Hela ön är till salu och nu har Region Stockholm chansen att förvandla en hel ö till integrerad omvårdnad och precisionsforskning (forskning om individanpassad behandling av sjukdomar där ärftlighet, miljö och livsstil är avgörande) i syfte att avsevärt öka vår kunskap om psykiska sjukdomar och hitta nya behandlingsmetoder som gör skillnad på riktigt!.

Gör om gör rätt!!!

Camilla Josephson    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att underteckna godkänner jag att Camilla Josephson lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )