Protest mot omläggningen av busslinje 172 och 173
Kontakta namninsamlingens skapare
Första kontakt med Trafiknämnden
2018-12-12 06:19:12Vi är oerhört glada och tacksamma för den support och uppmärksamhet vi har tagit emot de senaste dagarna! Aldrig i vår vildaste fantasi trodde vi att så många av er skulle skriva under våran protest.
Vi har nu på morgonen mailat till bland annat Daniel Helldén där vi har länkat till denna sida samt förklarat grundläggande hur dessa ändringar påverkar oss Stockholmare negativt. Vi hoppas att någon i Trafiknämnden tar till sig vårt mail och inser att vi som använder oss av kollektivtrafiken måste få vara med och bestämma lite.
Fortsätt skriva under och dela listan. Ju fler som skriver under desto bättre och starkare blir vår protest!
Beatrice Persson & Elin Tong
Dela denna namninsamling
Hjälp den här namninsamlingen att få fler underskrifter.
Hur sprider man en namninsamling?
- Dela namninsamlingen på din Facebookvägg och i grupper som rör ämnet för din namninsamling.
- Kontakta dina vänner
- Skriv ett meddelande där du förklarar varför du skrev på namninsamlingen, då människor är mer benägna att skriva på om de förstår hur viktig frågan är.
- Kopiera och klistra in namninsamlingens webbadress i ditt meddelande.
- Skicka meddelandet via e-post, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram och LinkedIn.
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.