Rädda Estetiska programmet i Mariestad
Kontakta namninsamlingens skapare
Tack
2018-03-11 17:41:36Tack för alla underskrifter och fantastiska kommentarer! Kampen fortsätter.
Känns skönt med stöd när mina överordnade försöker tysta mig. Tack igen //Stefan Skärlund
Detta lade jag upp på min fb av ren frustration och panik efter möte med rektor & HR-konsult. Trodde jag skulle få en ursäkt... ack vad jag bedrog mig:
Stefan Skärlund, Estetiska programmet, Mariestad
Dela denna namninsamling
Hjälp den här namninsamlingen att få fler underskrifter.
Hur sprider man en namninsamling?
- Dela namninsamlingen på din Facebookvägg och i grupper som rör ämnet för din namninsamling.
- Kontakta dina vänner
- Skriv ett meddelande där du förklarar varför du skrev på namninsamlingen, då människor är mer benägna att skriva på om de förstår hur viktig frågan är.
- Kopiera och klistra in namninsamlingens webbadress i ditt meddelande.
- Skicka meddelandet via e-post, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram och LinkedIn.
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.