ALLA VI SOM VILL HA TILLBAKA IKEA VÄXER LEDRAMPEN

Som vi alla så tragiskt har märkt så utgick ju Ikea VÄXER rampen för ett par månader sedan från deras sortiment. Detta har skapat kaos för oss i Palettbladsvärlden och det krigas om att få tag på en ynka liten ramp. Jag tog tag i att skriva till Ikea och fråga om en namninsamling skulle hjälpa för det hela och fick ungefär till svar att vi behöver synas och höras i sociala medier för att dom ska förstå intresset och behovet 😄 Därför tycker jag att vi gör lite uppror nu och startar en namninsamling så dom fattar hur VIKTIGT det är att dom återinför den! 🤩🤩🤩

PicsArt_01-07-10.57_.24_1.jpg

Nicolina Emilia Tångring    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att skriva under godkänner jag att Nicolina Emilia Tångring överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.