ADAM KADMON ORDFÖRANDE I DET ITALIENSKA RÅDET!

adam16.jpgAdam Kadmon är pseudonymen för en av världens mest erfarna författare, författare och konsulter inom ämnen som esoterism, ockultism, religionshistoria, konspirationsteorier, ufologi, paleoastronautics, astrofysik och alternativ information, dök upp online för första gången 2005.

Som nämns av New York Times, har han också en blogg följt av amerikanska militära styrkor stationerade i Atlanten.

Han publicerade 2013 den bäst säljande boken Illuminati, den bästsäljande fackboken av dess utgivare, 2016 Lux Tenebrae, en annan titel som anges i facklitteraturen, 2018 Babylon 777, en djupgående text om de esoteriska organisationer som fortfarande finns, År 2019 den profetiska boken Apocalypsis 616 som förutsåg det kaos som var på väg att slå planeten, 2020 Malamundi, kom på mindre än ett år i tre utgåvor, och slutligen hans senaste arbete romanen Uncensored - Adam Kadmons hemliga dagbok, redan bästsäljare, Och var först i förbeställning och 44th i den allmänna ranking i november 2021 på Amazon.

Sänds från 2009 av Radio 105 och sedan från 2011 till 2016 huvudperson i kultprogrammen Mystery och Adam Kadmon Revelations.

Författarens teorier, även om de publiceras i intet ont anande tider och alltid presenteras av honom som ”sagor”, återspeglas nu alltmer i verkligheten; från senaste nyheterna som bekräftade förekomsten och den verkliga faran av klimatförändringar, pandemin från SARS COV-2 (COVID-19), olagligt spionage mot befolkningen av stora sociala nätverk, till hemliga sällskap som försöker manipulera politiska organisationer och kommunikationsvärlden, till rasistiska och våldsamma organisationer som vill ta makten och dra nytta av kaos, esoteriska symbolik gömda i massmedierna och mycket mer.

VIKTIGT:

1) efter att ha signerat ansökan genom att manuellt fylla i fälten med dina uppgifter och inte via sociala eftersom det skapar problem, kommer du att få ett e-postmeddelande, öppna den och validera signaturen genom att klicka på länken! Alternativt, om du inte kan signera, kan du skicka ett meddelande med ditt samtycke att lämna dina uppgifter (namn/efternamn/e-post och födelseort) och om du vill att en kommentar ska ingå i underskrifterna!

2) Dela petitionen med släktingar, vänner och bekanta för att få fler chanser att lyckas och ta det första steget för att förändra Italien!

För som Adam skulle säga:

”varje varelse har rätt till Serenity, utan att beröva NÅGON frihet, värdighet eller liv: Varken av statliga skäl eller för religioner, eller av någon annan anledning. Systemet, även den mest kraftfulla och oberörbara, är tillverkat av personer. Därför, om människor förbättras i god och fred, systemet också förbättras. Och den första verkliga förbättringen börjar med oss själva. En kram (Adam Kadmon, författare)

YOUTUBE: https://youtube.com/user/adam777mj
FACEBOOK: https://www.facebook.com/AdamKadmon.Pagina.offical
BLOGG: https://777babylon777.blogspot.com/2005_02_07_archive.html?m=1
INSTAGRAM: https://instagram.com/adam_kadmon_official?utm_medium=copy_link
TWITTER: https://twitter.com/AdamKadmon7777
OFFICIELL WEBBPLATS: https://adamkadmon.it/? fbclid=Iwar2h7ud_oh8xtnvrufral8qkyosmyu3d7fidy4xj9uy98ughscj8nb-6oko

Genom att underteckna godkänner jag att Luca Micieli lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Vi offentliggör inte din e-postadress på nätet.