Bevara landsbygdsmiljön i Fjälla-Hulta-Sjövik_Lkpg planförslag

Kontakta namninsamlingens skapare

Bevara landsbygdsmiljön i Fjälla-Hulta-Sjövik

2013-09-15 06:44:38

Hej alla som skrivit under namninsamlingen "bevara landsbygdsmiljön i Fjälla-Hulta-Sjövik"!

Tack för ert engagemang, det är otroligt hur många som är med och gör sin röst hörd för att bevara det vackra eklandskapet, en levande jordbruksbygd och djur-och vattenliv kring och i Järnlunden. Det här är vår sista chans att få kommunen att lyssna innan de fattar beslut kring planförslaget och en ev exploatering. Imorgon, måndag 16/9, ska synpunkter på planförslaget vara Linköpings Kommun tillhanda, så under eftermiddagen kommer jag att stänga namninsamlingssidan, ladda ner underskrifterna och bifoga dessa till skrivelsen. Om ni vet att det finns familj, vänner, bekanta, grannar som inte har skrivit under - be att dessa gör det så fort som möjligt så att vi kan få med ytterligare några namn.

Ha en fortsatt fin helg!

//Skrivelseförfattarna genom Sofia Björkman.

Sofia Björkman

Dela denna namninsamling

Hjälp den här namninsamlingen att få fler underskrifter.

Hur sprider man en namninsamling?

• Dela namninsamlingen på din Facebookvägg och i grupper som rör ämnet för din namninsamling.
  • Kontakta dina vänner
    1. Skriv ett meddelande där du förklarar varför du skrev på namninsamlingen, då människor är mer benägna att skriva på om de förstår hur viktig frågan är.
    2. Kopiera och klistra in namninsamlingens webbadress i ditt meddelande.
    3. Skicka meddelandet via e-post, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram och LinkedIn.