Stoppa tjuvjakten på utrotningshotade djur genom Protect The Animals PTA

Kontakta namninsamlingens skapare

Nu ska namninsamlingen skickas in

2016-01-29 17:07:24

Nu är det dags igen. Skriv på namninsamlingen Stoppa tjuvjakten på de utrotningshotade djuren. Dela vidare till vänner, bekanta mm. För nu ska den lämnas in. Tack.

Ingela Hansson

Stoppa tjuvjakten på utrotningshotade djur i världen genom Protect The Animals PTA

2015-11-08 18:24:23

Tack för alla namnunderskrifter. Det rasslade bara till under två dagar. Nu har det stannat av lite igen. Dela gärna denna insamling på sociala medier. Det är akut för de drabbade djuren!!! Tigrar, elefanter,noshörningar, ja, många djur som långsamt dör en plågsam död, för att människor vill ha souvenirer, pälsar, skinn mm. Det är inte acceptabelt att så många djur ska plågas till döds. Hjälp djuren genom att skriva på! Snart finns det inga av de djuren kvar om inget görs. Tack.

Ingela Hansson

Dela denna namninsamling

Hjälp den här namninsamlingen att få fler underskrifter.

Hur sprider man en namninsamling?

• Dela namninsamlingen på din Facebookvägg och i grupper som rör ämnet för din namninsamling.
  • Kontakta dina vänner
    1. Skriv ett meddelande där du förklarar varför du skrev på namninsamlingen, då människor är mer benägna att skriva på om de förstår hur viktig frågan är.
    2. Kopiera och klistra in namninsamlingens webbadress i ditt meddelande.
    3. Skicka meddelandet via e-post, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram och LinkedIn.