760n ska utökas till 4ggr i timmen och gå förbi övre Balltorp påväg till Mölndal och att de på Gundasgata inte blir utan buss.

Vi vill att buss 760 ska utökas till 4ggr i timmen och gå förbi övre Balltorp påväg till Mölndal så att de på Gundasgata inte blir utan buss nu när Västtrafik tar bort 25an och byter till buss 759 som dessutom får helt ny buss väg via Hills, GoCo mm.

Buss 760 behöver gå 4ggr i timmen då Ikea, Willys, Coop, butikerna, gymmet etc behöver ha det, så folk smidigt kan åka dit kollektivt istället för att istället åka nån annan stans eller ta bilen till Kållered, det har klagat länge på dålig kommunikation till Kållered köpstad och områdena runt om och 759an kan gå som de redan planerat och alla i Balltorp får tillgång till buss.

Genom att underteckna godkänner jag att Therese Hökklo lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.