Skydda våra barn från strålning och använd SLADD!


Gäst

#1

2013-10-01 00:00

Vi måste vara väldigt rädda om våra underbara barn för dom är allas "vår" framtid! Kan vi inte skydda dom så är vi förrädare mot det kommande släktet; vi måste kunna se dom i ögonen och veta att vi gjorde vårt bästa ... Allt som som är till fördärv måste vi kämpa mot: mickrovågsstrålning, besprutning av åkrarna, maktmissbruk på regeringsnivå, mm ... Vi måste helt enkelt engagera oss mer i "verkligheten" i alla sammanhang!!! Hela Jorden håller på att kollapsa och vid har inte råd att vänta en sekund längre!!! Jag önskar allt gott och en sund "kampanda" mot allt som vill ödelägga livet!!!

Gäst

#2

2013-10-01 18:38

Vart tog försiktighetsprincipen vägen?

Gäst

#3

2013-10-04 19:16

Har inte lärarna märkt att ungarna inte har ngt närminne längre, att de har omotiverat mycket huvudvärk, att de är trötta på ett nytt sätt och att många, efter att tex ha fått en smartphone eller en Ipad, blir svartare och svartare under ögonen ? En del barn får tom hjärt och sömnstörningar. Hjärntumörer och leukemi ökar.Särskilt om det står en mast på skolgården. Oberoende forskare över hela världen varnar. Ändå hävdar myndigheter , i strid med försiktighetsprincipen, att inga samband finns HUR LÄNGE SKALL SAMHÄLLET JAMSA MED I DENNA OSANNOLIKA LÖGNAPPARAT ??????? !!!!!! Jag vet flera lärare som ser sambanden, men de tystas ner. Ni som lägger locket på, ni kommer att bli mördare.

Gäst

#4

2013-10-05 19:20

Den trådlösa tekniken-myntet har en förskräckande baksida - och då särskilt för barn och tonåringar - som jag ser det. Ingående i sak om vad jag grundar det på här
http://josefboberg.wordpress.com/2008/04/07/it-smog-stress

Gäst

#5

2013-10-06 08:11

Vi måste värna om våra barn , så jag hoppas att fler är med och skriver under. I dag styrs allt bara av pengar och våra barns hälsa kommer då i kläm . Borde inte våra barns hälsa vara en prioritet ?
Sliparn

#6

2013-10-06 11:26

Jag har själv slängt ut all trådlös teknik från mitt hem och arbetsplats, Trådlös telefon ersattes med trådtelefon, WiFi ersattes med nätverk via elnätet, sk, "Powerline" man har då bara en nätverkskabel från modemet till en dosa i vägguttaget, sedan har man en annan mottagardosa kopplad till datorn. Nätverket kan nu nås i vilket eluttag som helst i huset (inom samma huvudsäkring). Tekniken kostar bara några hundralappar, och fungerar direkt utan konfiguration eller något annat krångel, dessutom är det mycket stabilare, säkrare, ofta snabbare och har längre räckvidd än WiFi.

Den gamla strålningsboven som vi haft sedan 90 talet, den trådlösa DECT-telefonen är tom värre än WiFi, och mycket pekar på att dessa är orsaken till den enorma ökningen av födointoleranser och allergier vi sett de senaste 20m åren. Efter min strålningssanering för ett år sedan, så har alla mina allergier försvunnit, även magbesvär i form av ulcerös kolit är sedan ett halvår helt borta.

Gäst

#7

2013-10-06 11:44

Känns lite jobbigt med all reklam om trådlöst..., men det är väl så det är.

Gäst

#8

2013-10-07 12:48

Bra att göra en namninsamling gällande strålning i skolor och barnomsorg. Mikrovågsstrålning är bevisligen farlig för oss människor och allt fler får cancer av den. Strålningen påverkar hela kroppen och särskilt barn är känsliga.

Gäst

#9

2013-10-13 11:30

Det är våra barn det gäller, men också vuxna.
Elisabeth Blomgren

#10 Tack för att just DU läser det här och delar.

2013-10-14 09:41

Vi är många som vet - men desto fler som behöver veta. Skicka detta till alla du känner.. Be alla du känner skriva på.
Kia

#11 Electromagnetisk mikrovågsstrålning!

2014-01-09 12:07

Självklart! Info: Strålskyddsstiftelsen.se Grupp på facebook: SKYDDA VÅRA BARN MOT ELECTROSMOGEN

Gäst

#12

2014-01-10 19:18

Bevisen, både forskning och berättelser från drabbade, är mer än överväldigande. Att de ansvariga inte lyssnar tyder endast på en sak. De är belagda med munkavle. DETTA KOMMER ATT VISA SIG VARA ETT AV DE VÄRSTA BROTTEN MOT MÄNSKLIGHETEN OCH BARNEN I VÄRLDSHISTORIEN. Dessutom är det numera pinsamt med alla lögner som många inte tror på men som tyvärr har gått hem "i stugorna" De flesta tror helt enkelt att vi fortfarande lever på Erlanders tid....