Stoppa utvisningarna av afghanska ungdomar!

Stoppa utvisningarna av afghanska ungdomar! / Uppdateringar / Pressmeddelande i stället för debattartikel! / Kommentarer


Gäst

#1

2016-11-18 17:32

Jag är enormt tacksam för allt arbete som många lägger ner på denna viktiga fråga och det stora engagemang som finns! Om det är möjligt så vill jag gärna delta i promenaddemonstrationen. Antar att tid och plats annonseras senare.

Gäst

#2

2016-11-20 10:07

Oändligt tacksam för ditt och andras initiativ. Reagerade själv starkt på att en av mina elever blivit uppskriven i ålder och efter att ha fått gå igenom hela asylutredningen ser jag tydligt att han - förutom att han helt uppenbart är 16 - gjort sin ålder sannolik och att hela berättelsen är klart trovärduig. Detta är även advokatens bedömning. Handläggarens bedömning är klart tendentiös. Skall nu utvisas, saknar helt nätverk i Afghanistan, målet uppe i migrationsdomstolen. Har varit i kontakt med den, men känner mest att hela rättsstaten svajar för mig.
Försöker dra på mitt håll, men den samlade insatsen som du och många med dig är nu det som ger hopp.
Mvh Jan Stattin, lärare sedan 1980. Fil dr i historia, så jag har en del kunskap om källkritik!

Gäst

#3

2016-11-21 15:39

Ut med packet! Sverige är SVENSKARNAS land.


Gäst

#4

2016-11-21 15:40

Inga afghaner hör hemma här. Sverige är VÅRT land.

Ursvensk

#5 Re:

2016-12-10 23:04

#3: -  

 Javisst ut med finnar och norrmän. Deras inarbetade pengar hamnar i andra länder än Sverige. Danska gästarbetere i skåne kanske borde stanna i skåne. För det är väl så du tänker?

Ursvensk

#6 Re:

2016-12-10 23:06

#4: -  

 Du får skälla på Carl XII som hade en massa människor från länder du hatar.




Betald annonsering

Vi kommer att visa annons för den här namninsamlingen för 3000 människor.

Läs mer...