Vi som skulle vilja dansa i Parkhallen i Tranås igen!

Saknar du också danserna i Tranås Folkets park, Parkhallen?

Parkhallen är en av södra Sveriges finaste folkpark med ett stort och bra dansgolv! Förr vallfärdade man till parken och kanske var du en av dem eller kanske har du hört andra berätta! Tyvärr är det många år sedan det annordnades dans där.

När jag och andra Tranåsbor är ute och dansar får vi fortfarande höra avsaknaden av Parkhallens socialdanser. Frågor om hur det kommer sig att en så fin park med de förutsättnigarna inte har ngn dans längre och frågor om det finns planer på att starta upp dans igen. Frågorna ställs inte bara av de som bor i kringliggande län utan även från dansare som bor runt om i Sverige. Häftigt eller hur?

Nyligen tog en ny aktör över Parkhallens verksamhet och mitt syftet med den här namninsamlingen är att vi tillsammans kan hjälpas åt att ge den nya aktörerna en inblick i hur många vi är som skulle vilja att det erbjöds socialdans där igen.

Så kom igen nu, skriv under! Skriv namn och vilken ort du kommer ifrån.

I en drömvärld så skulle Folkets park vara FOLKETS park där det fanns något för ALLA åldrar och intressen ex barnteater, hårdrockskonsert, föreläsningar och olika dansevent.

Ha det så bra, dela gärna och var rädda om er! Mvh Cicci Nelson

För kännedom så görs namninsamlingen endast av mig i privat regi.

Syfte: Läs ovan. Detta är endast en fristende privat namninsamling.

Mål: Att delge listan till aktören för Parkhallen i dagsläget.

Samtycke: Genom att skiva på samtycker du även till att listan delas med den som är aktör för Parkhallen i mitten av April.

Vän som vill skriva på som inte har fb. Hjälp den att skicka ett mess till mig så skriver jag upp den manuellt!

Genom att underteckna godkänner jag att Cecilia Nelson lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Vi offentliggör inte ditt telefonnummer på nätet.

Vi offentliggör inte denna information på nätet.