Vi som tycker att Malou är en ovärdig journalist

Vi har fått bevittna denna så kallade journalist göra narr av icke vitas konstnärskap samt efternamn. Hon har vid upprepade tillfällen projecerat sitt eget narrativ på konstnärer istället för att lyssna på vad dem egentligen har att berätta om sitt konstnärskap. Utöver detta har hon nu senast skildrat två olika aktuella rappare utifrån rasprofilering. Då hon hade den 17 åriga greekazo i soffan bad hon honom att ta ansvar för sina våldsamma texter och ifrågasatte hans intentioner - Medan när den homogena Einar, son till en guldbaggeprisad kulturutövare var på plats blev han höjd till skyn. Detta är långt ifrån acceptablet beteende för en journalist på tv. Vi närmar oss 2020 och är trötta på att denna rasistiska blick genomsyrar alla medier. HEJDÅ MALOU !!!!

Genom att underteckna godkänner jag att Segal Mohamed lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.