Vi som är för en kabelpark i Långviken, Kalmar

Genom att skriva på den här namninsamling bekräftar du att du önskar se en kabelpark i långviken i Kalmar.
Parken kommer vara belägen mellan udden och in mot land snett över viken likt bilden. Du startar och slutar ditt åk ute på udden och det är där föreningen kommer hålla till. D88CA011-26DD-448F-BED2-612D95709918.jpeg

Genom den här namninsamlingen vill vi finna styrka från er som anser att platsen för parken är lämplig. Det vill säga att ni vill se ytterligare en sport i långviken som kan främja att fler har en aktiv fritid.
Området markerat i rött på bilden är det maximala området åkaren kan befinna sig inom. Vi vill understryka att området är 15 meter från vajern vilket är maxytan åkaren kan befinna sig på under sitt åk och inte det mest förekommande. Som du ser enligt bilden kommer du fortfarande kunna simma mellan bryggorna inne i viken och mellan bryggorna i utkanten av viken då vi kommer befinna oss mittemellan.
Hoppas du är taggad på en kabelpark och vill skriva på vår namninsamling!
Hälsningar föreningen som sliter för att fler ska kunna åka wakeboard ❤️

Kalmar wakeboardförening    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att underteckna godkänner jag att Kalmar wakeboardförening lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.