Vårt svar på uppropet till världens konstnärer och artister från våra palestinska kollegor

Vi konstnärer, musiker, författare, regissörer och skådespelare, stödjer våra palestinska kollegors upprop och kräver att Israel slutar med alla militära attacker på Gaza, slutar vräka palestinska familjer från sina hem i stadsdelen Sheikh Jarrah i Jerusalem och slutar våldföra sig på muslimer och kristna som besöker sina heliga platser i Jerusalem.Vi uppmanar våra politiker att aktivt agera emot Israels våldshandlingar mot de palestinier som kräver demokratiska rättigheter. Till slut uppmanar vi vår publik att bojkotta alla israeliska produkter.-- https://www.palmuseum.org/calling-on-artists-of-the-world-to-take-action

Sri Nimpuno och Edda Manga    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att underteckna godkänner jag att Sri Nimpuno och Edda Manga lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.