Surahammar Hundpark

Hejsan!.

Kommer ta upp detta en omgång till och vara på kommunen likaså tills det händer något för om man inte gör något så blir det aldrig av och detta gäller, Hundpark eller vad som för hundarna. När man är ute och går så är det mer hundar än människor och man vill ge sitt djur all kärlek och tacksamhet för vad dom ändå gör för oss i både mående hälsa osv.

Dom ska kunna busa av sig med andra hundar och lära känna, sen visst vissa kanske inte går ihop men man får ta det i takt.

Men är det fler som varit på kommunen om detta, och isåfall vad är det som inte går igenom för vi måste kämpa oavsett nu. Kommunen måste lyssna på oss människor som bor här också för saker.

Ha en fortsatt trevlig dag

Pågått väldigt länge med att folk vill ha en hundpark för det är väldigt många nu hundar, men inget kommunen gör så dags för oss utöver att fixa en namninsamling och gå emot för vi bor också här och det skulle göra så att hundar får träffas och må bra utöver skaffa nya kompisar. En hund behöver stimuleras utav att träffa andra människor och hundar, så dags för surahammar att börja göra det vi andra vill!!!!! .

VISSA AV OSS HAR INTE KÖRKORT ELLER KAN TA OSS PÅ SAMMA SÄTT TILL VÄSTERÅS SÅ SURAHAMMARS KOMMUN TA ERT ANSVAR LYSSNA PP FOLKET, OCH BYGG EN HUNDPARK!

Genom att skriva på godkänner jag att Anonym kan se all information jag lämnar i detta formulär.

Jag godkänner att informationen som jag anger på det här formuläret behandlas i följande syften: